مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:با آمدن من به فوتبال وضع سازمان لیگ هم خراب شده است. کانون ایران نوین و صدا و سیما به تعهداتشان عمل نکرده‌اند و همین باعث شده که پولی به باشگاه پرداخت نشود.
کد خبر: ۷۶۵۸۳۱
افشارزاده: با آمدن من به فوتبال، وضع سازمان لیگ خراب شده است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال،بهرام افشارزاده درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. این گفت‌وگو را می خوانید:

ظاهرا روز گذشته با تاج، رئیس سازمان لیگ دیداری داشته اید.

بله، روز گذشته جهت بحث های مالی و حقوقی استقلال در فصل جاری به دیدار تاج رفتم اما ظاهرا آنجا هم مشکلات مالی وجود دارد و به همین دلیل آقای تاج هیچ قولی برای حل مشکلات ما ندادند.

این مسئله با توجه به اسپانسر 60 میلیاردی سازمان لیگ در ابتدای فصل عجیب نیست؟

به هرحال همانطور که اشاره کردید ابتدای فصل اسپانسر 60 میلیاردی با سازمان لیگ قراردادی منعقد کرده است اما آنطور که تاج می گفت، شرکت مورد نظر به تعهداتش عمل نکرده است و به همین دلیل پولی وجود ندارد.

اگر اشتباه نکنیم، سال گذشته 16 میلیارد تومان بحث اسپانسرینگ سازمان لیگ بود که در این فصل به 60 میلیارد افزایش پیدا کرده است و ظاهراً دو میلیارد هم از درآمد سال جاری استقلال هم در آن فصل پرداخت شده است، شما به این مسئله اشاره یا اعتراضی نکردید؟ این هم از شانس من است (باخنده). با آمدن من به فوتبال وضع سازمان لیگ هم خراب شده است. با این‌حال حرف شما صحیح است و سال گذشته با وجود 16 میلیارد، نه تنها سهم استقلال در فصل گذشته پرداخت شده بلکه دو میلیارد از فصل آینده هم پرداخت شده بود اما الان با وجود اینکه درآمد از 16 میلیارد به 60 میلیارد افزایش یافته، از درآمد فصل جاری ما مبلغ کمی پرداخت شده است. البته تاج زحمتش را می کشد و تلاشش را دارد اما کانون ایران نوین و صدا و سیما به تعهداتشان عمل نکرده‌اند و همین باعث شده که پولی به باشگاه پرداخت نشود و حقوق استقلال در این میان مغفول مانده است.

بگذریم. درباره گلایه های خلیلیان مدیرعامل سپاهان چه نظری دارید؟

هر باشگاهی چیزی حدود 20 بلیط VIP از سازمان لیگ دریافت می کند و باشگاه سپاهان هم این بلیط‌ها را گرفته است اما اگر منظور ایشان بلیط VVIP بوده است، حق دارند و ما باید در جایگاه ویژه از آنها پذیرایی می کردیم البته جایگاه VVIP در روز بازی به دلیل تعمیرات بسته بوده است. درپایان دوست داشتیم نظرتان را راجع به آخرین اظهارات کی‌روش درباره قلعه‌نویی بدانیم. درباره کی‌روش به اندازه کافی صحبت کرده‌ام و اعتقاد دارم که باید احترام مربیان حفظ شود. فکر می کنم فدراسیون باید فعال تر عمل کند تا این فاصله بین مربیان لیگ و کی‌روش حل شود و از الان برای آینده برنامه ریزی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها