نمایندگان مجلس با سر دادن شعار «الله‌اکبر» لحظه ورود امام‌خمینی (ره) به ایران اسلامی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۷۶۵۸۲۴
مجلس با شعار «الله‌اکبر» لحظه ورود امام به ایران را گرامی داشت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در نخستین روز از دهه مبارک فجر، در ساعت 9:33 لحظه ورود تاریخی امام‌خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران اسلامی را با شعار «الله‌اکبر» این روز و لحظه تاریخی را گرامی داشتند.

همچنین کلیپی به مناسبت دهه مبارک فجر در صحن علنی مجلس از مانیتورهای پارلمان پخش شد.

محمدرضا باهنر نایب‌رئیس دوم مجلس نیز که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، لحظه ورود امام (ره) به میهن اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: آغاز دهه فجر را به ملت شریف تبریک عرض می‌کنیم و آرزوی علو درجات برای شهدای انقلاب اسلامی داریم.

وی دعا برای شفای عاجل ایثارگران و جانبازان و تبریک به خانواده معظم شهدا، گفت: امیدواریم هر سال که پیش می‌ریم سایه درخت تنومند جمهوری اسلامی انبوه‌تر و پرثمرتر شده و شاهد ارتقای کمی و کیفی نظام جمهوری اسلامی و تحکیم وحدت اسلامی باشیم.

باهنر با ابراز امیدواری نسبت به سرنگونی کاخ‌های ظلم و ستم گفت: امیدواریم بتوانیم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بسپاریم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عارفه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
۰
۰
امام ساعت9:27:30 وارد شدند اما چند سالیه میگن 9:33 دقیقه . شما میدونید چرا ساعت ورود امام باید تغییر كنه؟از هر جایی پرسیدم نمیدونستن .شمام نمیدونید؟

نیازمندی ها