تقدیر از بازیگر پیشکسوت در افتتاحیه سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر

کشاورز: باید در سینما و تئاتر هم مانند ادبیات فرهیخته شویم

محمدعلی کشاورز در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر گفت: بچه‌های جوان کوشش کنید تا همانطور که در ادبیات فرهیخته‌ایم در تئاتر و سینما نیز همان‌طور شویم.
کد خبر: ۷۶۵۷۴۱
کشاورز: باید در سینما و تئاتر هم مانند ادبیات فرهیخته شویم

کلیپ تقدیر از محمدعلی کشاورز با محوریت گفت‌وگویی با علی نصیریان و محمود کلاری پخش شد. محمد علی کشاورز سرانجام روی سن آمد در حالی که بهرام رادان و حمید فرخ‌نژاد او را همراهی می‌کردند.
کشاورز در سخنان کوتاهی گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت تمام مردم ایران اسلامی، مردم سلحشور ایران و تمام کسانی که برای بزرگی مردم خودمان و مملکتان تلاش کردند هستیم. ایران در آینده بهترین کشور دنیا خواهد شد. من حدود دو سال است که پایم شکسته و از خانه بیرون نیامده‌ام. از وزارت ارشاد متشکرم که مرا به این مراسم دعوت کرد. از جنتی، وزیر ارشاد و ربیعی وزیر رفاه تشکر می‌کنم.

کشاورز افزود: امیدوارم شما مردم ایران که در تمام طول تاریخ از هر نظر در مقابل کشورها سلامت بودید، همچنان این‌گونه بمانید. بین زنان ومردان ایران هیچ تفاوتی نیست و همه باید در بزرگی مملکت خود و در فرهنگ مملکت تلاش کنند که همان‌طور که بودیم بمانیم، به خصوص در شرایط کنونی.

کشاورز گفت:‌ از جنتی و ربیعی، این دو مرد فرهیخته می‌خواهم که به هنر این مملکت تا جایی که می‌توانند کمک کنند تا بچه های این سرزمین از بچگی تا زمانی که بزرگ می‌شوند ،با هنر تئاتر و سینما آشنا باشند تا بتوانند در جهان خودنمایی کنند. من هر چه دارم از مردم مملکتم دارم و در درجه دوم از اساتید درجه‌یکی که به من درس دادند. این اساتید درس ایرانیت را به من دادند. بچه‌های جوان کوشش کنید تا همانطور که در ادبیات فرهیخته‌ایم در تئاتر و سینما نیز همان‌طور شویم.

وی با اشاره به جوان‌هایی که به تازگی در هنر تئاتر و سینما آمده‌اند گفت: مملکت ما، مملکت چندین هزارساله‌‌ای با فرهنگی غنی است. ما اشخاصی مثل فردوسی، حافظ، سعدی داریم. انسان‌های پخته‌ای که در هیچ جای دنیا مثل ‌آنها وجود ندارد. اما شما هستید که می‌بایستی فرهنگ و هنر ما را ارتقا دهید. اگر از هنرمندی نقطه ضعفی دیدید در همان‌جا ایراد بگیرید و اگر کارش را خوب انجام داد از او تعریف کنید. زنده باد همه جوان‌هایی که الان در تئاتر و سینما تلاش می‌کنند.

کشاورز در پایان گفت:‌ ما باید کوشش کنیم تا ایران در راس همه کشورها باشد. ای جوان‌ها امید خود را از دست ندهید، امید همه ما به جوان‌هاست. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها