این فیلم درگیری شدید نیروهای پیشمرگه کردستان عراق با تروریست های داعش در محور بعشیقه – نوران در شمال شرق استان " موصل " را نشان می دهد.
کد خبر: ۷۶۵۴۹۳
فیلم نبردهای شدید نیروهای مردمی با داعش در شمال عراق

تروریست های داعش قصد داشتند خودرو و موتور سیکلت بمب گذاری شده و کمربندهای انفجاری به منطقه وارد کنند؛ ولی نیروهای عراقی آنان را ناکام گذاشتند.

یکی از نیروهای پیشمرگه به العالم گفت: نیروهای پیشمرگه در برابر این حمله ایستاده و خسارتهای بسیاری به دشمن وارد کردند که باعث شد داعش برای جبران شکست با تروریست های انتحاری و خودروهای بمب گذاری شده وارد صحنه شود اما نیروهای پیشمرگه با منفجر کردن بمب های کنترل از راه دور در مسیر آنان ، شمار زیادی از سرکردگان داعش را به هلاکت رساندند.
یکی دیگر از نیروهای پیشمرگه اظهار داشت: نیروهای پیشمرگه در برابر تمام تروریست های داعش که قصد نفوذ داشتند به گونه ای مقاومت کردند که صحنه نبرد پر از اجساد داعشی ها شد .
نیروهای خط مقدم نبرد در محور بعشیقه – نوران آمادگی کامل خود را برای مقابله با داعش و استرداد شهر موصل اعلام کردند .
منبعی در ارتش عراق نیز تأکید کرد، در بعشیقه و موصل روحیه نیروها بسیار بالاست و ما آماده ایستادگی در برابر تروریست های داعش و تعقیب آنان در شهر موصل هستیم ، می خواهیم به عزیزانمان در موصل بگوییم که ما می آییم .
داعش در تلاش مذبوحانه دیگر نیروهای پیشمرگه کرد را در چند محور در بعشیقه هدف قرار داد اما پس از مقاومت شدید نیروهای پیشمرگه با شکست مواجه شد که به هلاکت شماری از تروریست های گروه تروریستی داعش و آتش گرفتن شماری از تجهیزات این گروه انجامید.

منبع: شبکه العالم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها