رییس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری سارقی که با تخریب در منازل، اقدام به سرقت کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۴۱۱
سارق‌ تخریب‌گر دستگیر شد

سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: در ساعت 8:45 روز پنجم بهمن ماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ در خصوص دستگیری سارق منزل توسط اهالی محل در آدرس خیابان مولوی، عوامل گشت این یگان سریعا به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل، افزود: پس از حضور ماموران در محل فردی به هویت «محسن» به واحد گشت کلانتری مراجعه و مدعی شد که در منزل به همراه فرزند و همسرم نشسته بوده که فرد دستگیر شده با لگد محکم به در خانه زد و با تخریب آن وارد منزل شد اما پس از رویت شاکی سریعا از خانه خارج شد.

رییس کلانتری 112 ابوسعید با بیان اینکه به دنبال این اقدام متهم به دنبال شاکی رفته و پس از تعقیب و گریز او را متوقف کرده است، گفت: به دنبال این موضوع با 110 تماس گرفته شده و ماموران نیز در محل حاضر شدند.

سرهنگ حسنوند افزود:‌ فرد دستگیر شده با هویت «کیوان» پس از بازرسی بدنی، با دستبند برای اعزام به کلانتری سوار بر اتومبیل گشت شد که در حین انتقال به محض توقف در ترافیک در خودرو را باز کرده و اقدام به فرار کرد تا اینکه سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: در مقر انتظامی از متهم تحقیق به عمل آمد و وی به بزه ارتکابی خود اذعان و معترف شد که شیوه و شگردش در خصوص سرقت از منزل با استفاده از تخریب در منزل است و در ماجرای اخیر نیز گمان می‌کرده کسی در منزل نیست اما پس از دیدن ساکنان با استفاده از تهدید چاقو فرصت فرار را برای خودش مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه متهم در ادامه اعترافات خود طی روزهای اخیر چهار فقره سرقت از منزل در حوالی «بیسیم» انجام داده‌است، گفت:‌ وی در این سرقت‌ها حدود 30 گرم طلا و چهار عدد سینی قدیمی و گران قیمت به‌دست آورده‌ است و طلاها را به فردی به نام «مصیب» که مالخر است به قیمت دو میلیون و صد هزار تومان فروخته است.

رییس کلانتری 112 ابوسعید افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای شناسایی مالباختگان و دستگیری سایر همدستانش تحویل پایگاه هشتم آگاهی شد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها