سرکلانتر نهم پلیس تهران از انهدام باند سارقان زورگیر دولت آباد خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۳۷۶
باند سارقان زورگیر دولت آباد منهدم شد

سرهنگ خلیل شهبازی گفت: ساعت 17 و 55 دقیقه روز دوم بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری 167دولت آباد از طریق تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک فقره زورگیری در دولت آباد بلوار قدس مطلع شدند.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی های صورت گرفته شخص شاکی در خصوص به سرقت رفتن اموالش به ماموران، اطلاعات لازم را داده و بر اساس این اطلاعات، دستگیری دو نفر سارق زورگیر در دستور کار قرار گرفت.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت گفت: در ادامه ماموران ضمن اخذ مشخصات ظاهری متهمان، مراتب را از طریق مرکز پیام کلانتری به تمام واحدهای گشتی فعال در سطح محدوده اعلام کردند و لحظاتی بعد عملیات گسترده پلیسی برای به دام انداختن سارقان زورگیر از سرگرفته شد.

وی افزود: عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی ادامه یافت تا اینکه یکی از واحدهای گشتی دو متهم مذکور را که در حال پرسه زنی در خیابان قدس بودند را مشاهده و به متهمان دستور ایست دادند که آنان با مشاهده خودرو پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه طرح مهار به اجرا گذاشته شد و ماموران موفق شدند به کمک دیگر واحدهای گشت کلانتری هر دو متهم که «احسان» و «سامان» نام داشتند را دستگیر و در بازرسی از آنان دو قبضه چاقو کشف و مبلغ دو میلیون هشتصد هزار تومان که در بازجویی های پلیسی عنوان داشتند از چند تن از شهروندان زورگیری می کردند، کشف کنند.

سرهنگ شهبازی افزود: متهمان ضمن تشکیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.(دفاع پرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها