شکست پرسپولیس برابر ذوب‌آهن

سوشا ایستاد تا تیمش گل بخورد

تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز دوباره لیگ برتر و در هفته هجدهم این رقابتها در خانه ذوب‌آهن شکست خورد تا از یک سو شروع ناامیدکننده‌ای در این جام داشته و از سوی دیگر باز هم در جدول رده‌بندی لیگ سقوط کند.
کد خبر: ۷۶۵۱۵۳
سوشا ایستاد تا تیمش گل بخورد

روز دوم از هفته هجدهم رقابت​های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان با یک گل از سد پرسپولیس عبور کرد.

مسعود حسن‌زاده در دقیقه 82 تک گل تیم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با پیروزی در این بازی که با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، 24 امتیازی شد و به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرد و پرسپولیس با همان 22 امتیاز قبلی، موقتا به رده نهم سقوط کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس که در این بازی نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کند، تنها یک موقعیت صددرصد گلزنی در این مسابقه بدست آورد که آنهم توسط مهدی طارمی از دست رفت اما میزبانی اصفهانی، عملکرد بهتری داشت و در نهایت توانست به 3 امتیاز مهم این دیدار حساس دست یابد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی درحالی در این مسابقه به پیروزی رسیدند که گل برتری آنها بازهم با اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس به ثمر رسید.

سوشا مکانی که می‌توانست با خروج از دروازه، زودتر از مهاجم جوان ذوب‌آهن به توپ برسد، روی خط دروازه ایستاد تا حسن‌زاده هم پس از یک فرار زیبا و یک ضربه فنی، گل برتری تیمش را وارد دروازه سرخپوشان تهرانی کند.

هفته هجدهم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:

ملوان انزلی - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15 - ورزشگاه تختی انزلی.

نفت تهران - استقلال صنعتی خوزستان، ساعت 15 - ورزشگاه تختی تهران.

استقلال تهران - سپاهان اصفهان، ساعت 16:55 - ورزشگاه آزادی تهران.

فولاد خوزستان - راه آهن تهران، ساعت 17:15، ورزشگاه غدیر اهواز(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها