رییس قوه قضاییه پس از زیارت مرقد مطهر امام (ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) از جمله مردان بزرگی بود که توانست سیاست و دیانت را با یکدیگر پیوند زدند.
کد خبر: ۷۶۴۶۴۴
میزان قابل توجهی از ارزشها محقق شده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله صادق آملی لاریجانی صبح امروز به همراه مسئولان عالی قضایی و در آستانه فرارسیدن ایام دهه فجر در مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضور یافت و به مقام شامخ ایشان ادای احترام کرد.

رییس قوه قضاییه پس از زیارت بارگاه امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر به مردم شریف و مقام معظم رهبری گفت: سیاسیون در عالم زیاد هستند اما حضرت امام خمینی (ره) بر اساس اسلام و ارزش‌های الهی کار سیاسی می‌کردند و به نوعی می‌توان گفت که سیاست و دیانت را به هم پیوند دادند و این کار مردان بزرگ الهی است که دنیا و آخرت را با هم پیوند می‌دهند.

وی همچنین به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: این اقدام هم در همان راستا و نشان دهنده کار مردان بزرگ است همانگونه که حضرت امام(ره) معنویت و دفاع از پابرهنگان را همراه با شعار عدالت پیش بردند.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: در این سال‌ها مسیری طولانی را طی کردیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده اند و مسئولان نظام هم گام‌هایی مؤثر در راه اعتلای نظام برداشته‌اند و میزان قابل توجهی از ارزش‌ها محقق شده است اما هنوز با اهداف عالی انقلاب فاصله داریم.

رییس دستگاه قضا افزود: امام خمینی (ره) هدف ادیان الهی را دیدند و ما هم باید تلاش کنیم در جهت رسیدن به آن هدف گام برداریم.

آیت الله آملی لاریجانی و مسئولان عالی قضایی پس از ادای احترام به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب به زیارت مزار شهدای هفتم تیر رفتند و همچنین با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی یاد و نام آنان را گرامی داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها