معتاد شیشه‌ای که با انگیزه سرقت تلفن همراه، کارگری را به قتل رسانده بود، وقتی پلیس را در تعقیب خود دید در کمپ ترک اعتیاد مخفی شد.
کد خبر: ۷۶۴۴۲۳
قاتل فراری در کمپ ترک اعتیاد دستگیر شد

به گزارش جام‌جم، شامگاه چهارم بهمن امسال وقوع قتلی در مقابل یک کارگاه در حوالی روستای گرجی به ماموران پاسگاه خلق‌آباد مشهد اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران در محل جنایت حاضر شده و در بررسی‌ها دریافتند، مرد سی و هشت ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

همکار مقتول که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، در جریان تحقیقات گفت: امروز مردناشناسی با تلفن همراه مقتول با من تماس گرفت و مدعی شد، صاحب گوشی در بیرون کارگاه چاقو خورده است. سریع خودم را به مقابل کارگاه رسانده و با جسد روبه‌رو شدم.

با گزارش وقوع این جنایت به سیدجواد حسینی، کشیک ویژه قتل دادسرای شهرستان مشهد جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. همزمان با شروع تحقیقات، کارآگاهان جنایی برای دستگیری متهم به بازبینی دوربین‌های مداربسته نصب شده در اطراف محل حادثه پرداختند و توانستند تصویر قاتل فراری را به‌دست آوردند.

تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این که ماموران کلانتری 44 سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد قاتل در یک کمپ ترک اعتیاد در حومه شهر به سر می‌برد. بنابراین به آنجا اعزام شده و دو روز پیش متهم را دستگیر کردند.

متهم بیست ساله که رضا نام داشت با انتقال به کلانتری بازجویی و به قتل مرد کارگر اعتراف کرد و گفت: معتاد به شیشه‌ام. شب حادثه به قصد سرقت گوشی تلفن همراه مرد کارگر به او حمله کرده و او را کشتم و در کمپ پنهان شدم.

سرهنگ حجت نیک‌مرام، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد: با اعتراف مرد معتاد به جنایت او برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها