محمدرضا رحیمی در پی بیانیه احمدی نژاد در خصوص عملکرد او طی نامه ای رییس‌جمهور سابق را مورد انتقاد قرار داد.
کد خبر: ۷۶۴۴۱۳
نامه رحیمی به احمدی نژاد

وی در بخشی از نامه می نویسد آیا بهتر نبود به جای آن‌که دامن خود را برچینید شهادت می دادید که من به بیت المال خیانت نکرده ام.

رحیمی می نویسد وقتی فردی برای انتخابات به 170 کاندیدای مجلس کمک کرده و دریافت‌کنندگان و پرداخت‌کننده مشخص است و مدارک آن در پرونده موجود است لذا باید پرسید ارتباط این موضوع با بنده چیست؟

رحیمی در بخش‌هایی از نامه به اختلافات خود با احمدی‌نژاد در دولت نهم و دهم اشاره می‌کند.

دومین کارت زرد مجلس به فانی

علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش که دیروز برای پاسخ به پرسش نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه درباره «علت استخدام نشدن معلمان پیش دبستانی، اعلام نشدن زمان و سرفصل آزمون استخدامی و پرداخت نشدن مطالبات معلمان» به مجلس رفته بود، نتوانست نمایندگان را قانع کند و دومین کارت زرد را از مجلس نهم دریافت کرد.

شمخانی: افسانه‌سازی از دفاع مقدس الگوپذیری را کاهش می‌دهد

علی شمخانی، نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این که دفاع مقدس، نبردی کاملا مردمی بوده است، گفت: ایجاد انحصار در بازتولید و نشر معارف دفاع مقدس موجب کاهش ظرفیت‌های تاثیرگذار خواهد شد.

اسناد محرمانه دفاع مقدس منتشر می‌شود

سردار سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی به ایرنا گفت که براساس دستور سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی، رییس ستادکل نیروهای مسلح، تمامی اسنادی که تا پایان جنگ در شمار اسناد با سطح طبقه بندی «محرمانه» بود در قالب اسناد عادی منتشر خواهد شد.

به گفته او، بخشی از اسناد اساسی جنگ همچون فرامین امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، دستورات ریاست جمهوری و تصمیمات شورای‌عالی دفاع همچنان در طبقه بندی محرمانه باقی خواهد ماند.

اطلاعیه دفتر رییس‌ جمهور درباره تذکر اخیر برخی نمایندگان به روحانی

روابط عمومی دفتر رییس‌ جمهور در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر جایگاه رفیع مجلس و اهتمام عملی دولت در قانونگرایی و تعامل مثبت با نمایندگان، در واکنش به تذکر اخیر برخی نمایندگان به رییس‌ جمهور درباره به کارگیری افراد دوتابعیتی در دفتر رییس‌ جمهور تاکید کرد: اقتضای پایبندی به توصیه‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و صیانت از جایگاه والای مجلس آن است که نگذاریم شأن قانونی تذکر، خدای ناکرده به رفتار ضداخلاقی، غیر قانونی و غیرمنصفانه نشر اکاذیب آلوده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، در این اطلاعیه آمده است: اخیرا و با کمال تاسف شاهد آن بودیم که تنی چند از نمایندگان محترم، به عنوان تذکر به رییس‌جمهور و بدون هر گونه تحقیق یا پرسش و گفت‌وگو، افترای مجعول برخی از رسانه‌های افراطی وابسته به صهیونیست‌ها در ایالات متحده آمریکا را تکرار کرده و عنوانی را به «یکی از مسئولان ارشد دفتر رییس‌ جمهور» نسبت دادند که کذب محض بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد.

این اطلاعیه افزوده است: محتوای این تذکر دروغی است که اگر صحت آن با یک پرسش ساده استعلام می‌شد؛ منجر به تکرار یاوه‌سرایی بیگانگان، فضاسازی برخی رسانه‌ها و سوءاستفاده کسانی که در پی تخریب تعامل مثبت قوای مجریه و مقننه هستند، نمی‌شد. اقتضای پایبندی به توصیه‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و صیانت از جایگاه والای مجلس آن است که نگذاریم شأن قانونی تذکر، خدای ناکرده به رفتار ضداخلاقی، غیرقانونی و غیرمنصفانه نشر اکاذیب آلوده شود.

امین‌زاده: تخلفات برخی از مسئولان دولت قبل محرز شده است

معاون حقوقی رییس‌جمهور در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات معاون اول رییس‌جمهور که از تخلفات برخی از مسئولان ارشد دولت قبل در ارتباط با پرونده بابک زنجانی صحبت کرده است، گفت: تخلفات در این خصوص محرز شده و پرونده تشکیل شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، الهام امین‌زاده در حاشیه همایش حقوق شهروندی و حق دفاع، در جمع خبرنگاران، گفت: پرونده مربوط به چند نفر از مسئولان ارشد دولت سابق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها