مدیرعامل شهرجدید پردیس با بیان اینکه منابع مالی طرح مسکن مهر شامل آورده های مردمی و تسهیلات بانکی است ، گفت : تاخیر در واریز آورده های مردمی ، واگذاری ها را به تاخیر می اندازد.
کد خبر: ۷۶۴۱۱۸
تکمیل مسکن مهر با آورده های مردمی و تسهیلات بانکی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، حسن ولی پور در گفتگو با این رادیو اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات محترم دولت در سالهای گذشته علاوه بر هزینه ساخت، برای هزینه های روبنایی و زیربنایی؛ وزارت راه و شهرسازی اجازه یافت از آورده مردم استفاده کند اما برای مردم اطلاع رسانی خوبی نشد تا این هزینه ها را پرداخت کنند.

وی افزود: تلاش می کنیم با کمک شرکت بهره برداری شهرهای جدید، آورده مردم کمتر شود تا در سال آینده واحدها را واگذار کنیم.

ولی پور گفت: شهر پردیس هم به دلیل موقعیت جغرافیایی در ارتفاعات هزینه های زیادی دارد و در شهر پردیس هزینه تمام شده مسکن مهر را از مردم دریافت می کنیم و تسهیلات بانکی هم برای کمک به مردم است. ما هم تلاش می کنیم بخشی از هزینه های زیربنایی و روبنایی و تا حدودی آماده سازی را جبران کنیم که البته طبق قانون به عهده متقاضی است.

مدیر عامل شهر جدید پردیس افزود: در شهر پردیس 155 هزار نفر ثبت نام کرده بودند و امار مسکن کمتر از 90هزار واحد است و پالایشی انجام شد و هر متقاضی که هزینه ها را واریز کرد، مسکن تحویل گرفت.

وی گفت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران، وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید مجازند در طرح های مسکن مهر و شهرهای جدید برای ساخت تاسیسات زیربنایی و روبنایی و قطارهای شهری از منابع حاصل از واگذاری اراضی و املاک خود و آورده متقاضیان استفاده کند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در سال جدید افزایش قیمت نداریم اما از متقاضیان درخواست می کنیم آورده های خود را زودتر کامل کنند که در سرعت واگذاری ها نیز موثر خواهد بود.

ولی پور گفت: هیچ اعتبار دولتی برای ساخت مسکن مهر نداریم و مسکن مهر فقط با ‌آورده مردم و وام ساخته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها