کارشناسان نسبت به موثربودن کمپ‌ها در درمان معتادان متجاهر تردید دارند

پیش‌نیازهای راه‌اندازی کمپ 500 نفره زنان

عضو شورای شهر تهران گفت: محل هایی که توسط شهرداری پایتخت برای جمع آوری و اسکان معتادان در نظر گرفته می شود باید در خارج از تهران و بدور از مناطق مسکونی باشد.
کد خبر: ۷۶۴۰۹۵
ندامتخانه های معتادان از تهران بروند

ابوالفضل قناعتی، عضو شورای شهر تهران گفت: در برنامه 5 سال دوم که در شورای شهر تهران به تصویب رسید، برای حدود 10 هزار معتاد متجاهر محل هایی را در نظر گرفته ایم که امیدواریم با تلاش شهرداری، هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

وی افزود: در فاز اول گرم خانه هایی تاسیس شد که با انتقاداتی از سوی برخی از اعضای شورا مواجه شد، چرا که این گرم خانه ها در مناطق پر جمعیتی واقع بود و بسیاری از خانواده ها از حضور معتادین دوره گرد در اطراف مدارس و پارک ها شکایت داشتند.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از متواری شدن معتادان در مناطق پر تردد، تصمیم بر این شد که اتوبوس ها و وسایل نقلیه ای برای انتقال آن ها از گرمخانه به مناطق دور از فضای شهری اختصاص داده شود و امیدواریم که با همیاری شهرداری تهران این اتفاق رخ داده باشد.

قناعتی افزود: محل هایی که توسط شهرداری تهران برای جمع آوری و اسکان معتادان در نظر گرفته می شود، باید در خارج از تهران و بدور از مناطق مسکونی باشد.(دفاع پرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها