در هفته‌های گذشته شاهد بیماری تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون بودیم که این اخبار مخاطبان و طرفداران این بازیگران را نگران کرده بود.این هنرمندان آخرین وضعیت سلامتی‌شان را تشریح کرده اند.
کد خبر: ۷۶۴۰۶۹
آخرین وضعیت سلامتی عبدی، کشاورز،‌ داوودنژاد و امیرسلیمانی
پس از خبرهای هفته‌های گذشته از بیماری هنرمندان کشورمان به سراغ آن‌ها رفتیم تا جویای حالشان شویم.

در هفته‌های گذشته شاهد بیماری تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون بودیم که این اخبار مخاطبان و طرفداران این بازیگران را نگران کرده بود. ما هم تصمیم گرفتیم با جویا شدن احوال این بازیگران سبب رفع نگرانی هوادارانشان شویم.

* وضعیت کلیه‌هایم بهتر است

اکبر عبدی بازیگر با سابقه‌ی سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت جسمی‌اش گفت: خدا را شکر حال جسمی و روحی‌ام بهتر است و کلیه‌هایم کمتر اذیتم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هوادارانم نگرانم نباشند، زیرا وضعیتم نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و از همه‌ی آن‌ها تشکر می‌کنم.

* رضا داوود نژاد: دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم

رضا داوود نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون نیز که چند هفته‌ی پیش مجددا کبد خود را پیوند زد در خصوص وضعیت درمانش گفت: حالم خیلی بهتر از روزهای گذشته است و روند بهبودی‌ام رشد خوبی داشته است.



داوود نژاد در پایان اظهار داشت: دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم که با دعاهای خود سبب بهتر شدن احوالم شدند.

* محمدعلی کشاورز: فقط می‌توانم سپاسگذار مردم باشم

محمدعلی کشاورز، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در هفته‌ی گذشته از وی تجلیل به عمل آمد، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: حدود سه سال است که دچار مشکلات ریوی و تنفسی شده‌ام و وضعیت جسمی‌ام نسبت به روزهای قبل تغییر چندانی نداشته است.



وی در خصوص تجلیلی که از وی در فرهنگسرای ارسباران به عمل‌‌ آمد، اظهار داشت: فکر می‌کنم که تجلیل از پیشکسوتان نوبتی شده و هیچ نظری در خصوص زمان این قدردانی ندارم و خوشحالم که پس از این همه سال تلاش یادی از من شد.

این بازیگر در پایان عنوان کرد: من عاشقانه مردم با محبت ایران را دوست دارم و فقط می‌توانم در مقابل محبت‌هایشان از آن‌ها سپاسگذاری کنم. ان شاالله که همیشه زنده و پاینده باشند.

* سپند امیر سلیمانی: من و خواهرم همیشه قدردان دعای خیر مردم هستیم

سپند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان بستری شده بود، در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت جسمی‌اش گفت: خدا را شکر با دعاهای خیر مردم حالم خوب است و چند روزی است که از بیمارستان مرخص شده‌ام. کمند نیز دیسک کمر کوچکی داشت که به لطف خدا برطرف شد.



وی ادامه داد: از مردم عزیز که دعاهای خیرشان سبب سرحال شدن دوباره من است، تشکر می‌کنم و از خداوند بهبودی تمام بیماران را می‌خواهم.

این بازیگر پیرامون آخرین وضعیت سریال «اتاق عمل» مهران مدیری خاطرنشان کرد: تا به امروز هیچ خبر جدیدی از روند تولید این سریال ندارم و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای آن بیفتد. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها