مدیر کل بیمه های سازمان تامین اجتماعی، از پوشش بیمه ای 32 هزار نفر از هنرمندان کشور خبر داد و گفت: بیمه افراد جدید فاقد بیمه از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها انجام می شود.
کد خبر: ۷۶۴۰۱۳

بیمه افراد جدید از محل هدفمندی یارانه ها

سیروس نصیری از پوشش بیمه ای 32 هزار نفر از هنرمندان خبر داد و گفت: براساس آخرین آمار جمع آوری شده تا کنون 24 هزار نفر از هنرمندان از محل توافقنامه از که در گذشته با وزارت ارشاد منعقد شده بود و همچنین 8 هزار نفر نیز از محل هدفمندی یارانه ها تحت پوشش بیمه قرار گرفته و از خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

مدیر کل فنی بیمه های سازمان تامین اجتماعی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز نسبت به بیمه هنرمندان اقدام می شود، افزود: بیمه این افراد قطع نشده است و هر فرد هنرمند فاقد بیمه میتوانند بدین منظور به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه و از محل هدفمندی یارانه ها بیمه شود.

وی به اعتبارات بیمه ای اشاره کرد و گفت: در سال جاری 934 میلیارد تومان برای بیمه رانندگان تاکسی، خادمین مساجد، باربران و همچنین قالیبافان تخصیص داده شده است که البته بخش عمده ای از آن مخصوص بیمه قالیبافان است و مابقی اعتبار نیز به پوشش بیمه ای اقشار دیگر اختصاص دارد.

نصیری همچنین در مورد بیمه رانندگان درون شهری نیز گفت: در بیمه این افراد دولت 13.5 درصد حق بیمه را پرداخت می کند به طوری که هیچ مشکلی برای بیمه این افراد وجود ندارد و تمامی شعب تامین اجتماعی آمادگی لازم برای تحت پوشش قرار دادن افراد جدید را دارند.(مهر)

 

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها