مجموعه قصه‌های شهرک صنعتی با نام سزای دوستی امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۹۱۶

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، نویسنده سزای دوستی داریوش روحی است و داستان آن درباره فردی به نام برزو است که مغازه استیجاری خودش را تحویل می‌دهد و در مغازه دوستش سعید مستقر می‌شود تا این‌که او طلب‌هایش را وصول می‌کند، اما بدهکاری‌اش را به گردن سعید می‌اندازد و فرار می‌کند. بازیگران این قسمت این مجموعه امیرعباس توفیقی، احمد لشینی، محمدسعید سلطانی، ماندانا اصلانی، سینا نیکوکار و عبدالعلی کمالی است. این نمایش به کارگردانی ندا هنگامی و تهیه‌کنندگی مهتاب امینی ساعت 6 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همگام با رادیو معارف در دهه فجر

رادیو معارف با 21 عنوان برنامه به مدت بیش از 4800 دقیقه به استقبال دهه مبارک فجر می‌رود.

مجتبی تونه‌ای که بتازگی با حکم حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم به عنوان قائم مقام جدید رادیو معارف معرفی شده، درباره برنامه‌های دهه فجر این شبکه گفت: رادیو معارف با 21 عنوان برنامه به مدت بیش از 4800 دقیقه به استقبال دهه مبارک فجر می‌رود. این برنامه‌ها با رویکرد ارشادی، تربیتی، اطلاع‌رسانی، آموزشی، نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، ‌تبیین دیدگاه اسلام درباره پیوستگی سیاست و دیانت و نقش آن در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تقدیم شنوندگان رادیو معارف خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه‌ها به موضوعاتی همچون سبک زندگی حضرت روح‌الله در انقلابی بودن و انقلابی ماندن، بازخوانی تاریخ انقلاب با محوریت نقش حضرت امام، تبیین هویت انقلاب اسلامی، مرور خاطرات مبارزان انقلاب با تأکید بر ارزش‌های انقلاب، تحولات فقه سیاسی پس از انقلاب، رابطه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و بررسی شعر و ادبیات انقلاب از منظر رهبر معظم انقلاب پرداخته می‌شود.

برنامه پلاک 57 ساعت 8 و 40 دقیقه با موضوع تبیین هویت انقلاب اسلامی، برنامه آن روزها ساعت 20 و 20 دقیقه با محوریت گفت‌وگو با شخصیت‌های مبارز سال‌های اول انقلاب و بیان خاطرات دوران انقلاب با محوریت ارزش‌های انقلاب اسلامی و برنامه شب پیروزی ساعت 21 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

برنامه تدبیر ساعت 17 به بررسی سبک مدیریت امام خمینی (ره) و برنامه نهضت روح‌الله ساعت 20 به بازخوانی تاریخ انقلاب اختصاص دارد. همچنین برنامه باغ تماشا هر روز ساعت 18 و 30 دقیقه نمایش رادیویی با محوریت مبارزان انقلابی پخش می‌کند. برنامه شاخص ساعت 21 و 30 دقیقه با موضوع ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، برنامه کتاب انقلاب ساعت 11 و 15 دقیقه با معرفی کتاب‌های منتشر شده درباره انقلاب و دستاوردهای آن و برنامه شعر انقلاب ساعت 15 و 30 دقیقه با محوریت شعر در دوره انقلاب اسلامی پخش خواهد شد. برنامه شبستان ساعت 23 و 15 دقیقه، برنامه اندیشه‌ها ساعت 14 و 45 دقیقه و برنامه نقد و نظر ساعت 14 و 45 دقیقه پخش خواهد شد. همچنین برنامه نگین سامرا امروز در رادیو معارف ساعت 19 و 20 دقیقه با محوریت اقدامات امام حسن عسگری (ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

روایت انجمن ناقص العضوها در کتاب شب

برنامه کتاب شب رادیو تهران از امشب ساعت 23 و 30 دقیقه اثر برایان اوانسن نویسنده جنجالی ایالات متحده آمریکا را در قالب رمانی با نام انجمن اخوت ناقص‌العضوها روایت می‌کند.

نخستین بخش این رمان روایتی است با عنوان انجمن اخوت ناقص‌العقل‌ها که در آن کارآگاه مخفی پلیس با عنوان کلاین، به شناسایی یک فرقه مخفی با عنوان ناقص‌العضو‌ها می‌پردازد. رضا قربانی تهیه‌کننده، مجتبی گلستانه تنظیم رادیویی، بهروز رضوی گوینده و محسن حکیم معانی سردبیر، دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

کنترل خشم در مردم و سلامت

برنامه مردم و سلامت امروز در رادیو سلامت به موضوع کنترل خشم می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که از ساعت 12 و 20 دقیقه با حضور محمود گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به موضوع راه‌اندازی نخستین مرکز پیشگیری و کنترل خشم اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها