چه کسی خوش شانس بود و چه کسی خوش تیپ؟

«ترین»های تیم ملی در جام ملت ها

جام جم ورزشی: گزارشی جالب درباره تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا را اینجا بخوانید.
کد خبر: ۷۶۳۷۰۵
«ترین»های تیم ملی در جام ملت ها

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی فوتبال ایران قرار بود به فینال جام ملتها برسد، قرار بود دوباره مردم را به خیابان ها بکشاند و قرار بود با نمایش های زیبایش احساس غرور کنیم اما چند اشتباه داوری ، یک اخراج بی موقع ، چند اشتباه فردی و در نهایت ضربات پنالتی باعث شد رویای قهرمانی در آسیا دوباره نقش بر آب شود. آنچه در ادامه می آید نگاهی به "ترین"های تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت های جام ملت های آسیاست:

ناکام ترین: کارلوس کی روش

هیچکس به اندازه کارلوس کی روش آماج انتقادات نیست. مرد پرتغالی که نتوانست ایران را بالاتر از یک چهارم نهایی بیاورد حالا باید یک تنه مقابل درخشان، قلعه نویی، جلالی، فرکی، خداداد عزیزی و بسیاری دیگر بایستد. شاید بعدا علی کریمی هم به سیاهه منتقدان کی روش اضافه شد!

غمگین ترین: وحید امیری

وقتی آخرین پنالتی ایران را به هدر داد کار ایران مقابل عراق تمام شد و همسایه کشور ما به نیمه نهایی رفت. وحید امیری این ملی پوش جوان بابت آن پنالتی از دست رفته و باخت ایران مثل ابر بهاری گریه کرد. او غمگین ترین ملی پوش ایرانی است.

بدشانس ترین: هاشم بیک زاده

خیلی برای یک فوتبالیست درد آور است که جام جهانی و جام ملت ها را هر دو با هم در یک سال از دست بدهد آن هم در شرایطی که مربی خیلی بر رویت اعتقاد دارد. هاشم بیک زاده به چنین سرنوشتی دچار شد. دست شکسته هاشم مانع از حضور او در ترکیب ایران شد.

خوش تیپ ترین: علیرضا حقیقی

او باز هم خوش تیپ ترین بازیکن ایران بود یعنی همانطور که در جام جهانی 2014 چنین لقبی به خود گرفت. حقیقی سه کلین شیت پشت سر هم کرد اما در دیدار با عراق سه گل خورد. او در همین دیدار به شدت مصدوم شد و خبر می رسد شاید کار کتف مصدومش به عمل جراحی بکشد.

رکورددار ترین: جواد نکونام

بالاخره رکورد علی دایی را زد؟ نزد؟ چه اتفاقی افتاد؟ او در دیدار با عراق در یک چهارم نهایی به رکورد 149 بازی ملی علی دایی رسید. او فقط یک بازی دیگر نیاز داشت تا آقای گل جهان را پشت سر بگذارد اما مگر ضربات پنالتی گذاشت.

پرطرفدارترین: سردار آزمون

جوان اول فوتبال ایران در این رقابت ها دو گل زد. سردار یک گل زیبا به قطر زد و یک گل هم به عراق. او علی دایی جدید فوتبال ایران است. محبوبیت او در این رقابت ها چند برابر شد و افسوس که این جوان با آتیه هرگز فرصت بازی کردن در جام جهانی را پیدا نکرد. آزمون حالا به غیر از مردم ایران طرفداران دیگری هم دارد. تیم های اروپایی نظیر لیورپول برای او پیشنهاد داده اند. باید دید آزمون چه تیمی را برای آینده خود انتخاب می کند.

غیر منتظره ترین: مرتضی پورعلی گنجی

او جدیدترین ستاره است، ستاره ای که می خواست خیلی بهتر از چیزی که نشان داد در جام ملت ها باشد. یک گل به عراق و چند نمایش دل انگیز دیگر. او حالا بیشتر از قبل مشهور است و البته می داند که پیشنهادات جدیدی در راه خواهد داشت. در واقع او چهره غیر منتظره تیم ملی بود، چهره ای که حتی بابت دعوتش به تیم ملی عده ای از کی روش انتقاد کردند.

پرتلاش ترین: اشکان دژاگه

خیلی بد است بازیکنی که لقب ستاره را بر دوش می کشد بیش از هفت ماه برای تیم ملی کشورش گل نزده باشد. دژاگه در استرالیا تا می توانست دوید و جنگید. او با دوندگی ها و تلاش های زیادش تاثیر زیادی بر روی تیم می گذاشت و فقط حیف که نتوانست گلی در این تورنمنت به ثمر برساند. دژاگه البته لایق لقب پرتلاش ترین بازیکن است.

خوش شانس ترین: مهرداد پولادی

او مقابل عراق از زمین مسابقه اخراج شد اما با این حال خوش شانس ترین بازیکن تیم ملی است چرا که اصلا قرار نبود به همراه تیم ملی به استرالیا برود. او به دلیل مشکل سربازی تا آستانه محرومیت از تیم ملی پیش رفت. غیبت او در جام ملت ها تقریبا قطعی شده بود اما در لحظات آخر همه چیز به هم ریخت و پولادی که دیگر امیدش را از دست داده بود دوباره به تیم ملی رسید و بهتر از آن در ترکیب هم قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها