ماه‌چهره خلیلی در حالی نقش یک زن باردار را در فیلم ویدیویی «هدیه» بازی کرده که گویا خودش نیز در انتظار به دنیا آمدن نخستین فرزندش است.
کد خبر: ۷۶۳۶۴۲
بازیگر باردار سینمای ایران، نقش یک زن باردار را بازی می‌کند

تی وی پلاس با انتشار گزارشی از پشت صحنه فیلم «هدیه» ساخته جدید امیراحمد انصاری نوشت: خلیلی برای اولین بار و جلوی دوربین خبر از باردار بودن خود داد و اینکه قرار است به امید خدا در شب سالگرد ازدواجشان، اولین فرزندشان را از خدا هدیه بگیرند.

ماه چهره خلیلی دلیل پذیرفتن این نقش را با وجود بارداری واقعی خودش، نزدیکی حس واقعی اش به این نقش بیان می کند. او در این فیلم نقش زن بارداری را بازی می کند که در دوران بارداری مریض است و اتفاقات خاصی در جریان فیلم برای او می افتد .

او درباره بازیگری بعد از مادرشدنش هم می‌گوید که در درجه اول می‌خواهد وظیفه مادری اش را انجام دهد و اولویت هایش که از 12 سال پیش بازیگری بوده تغییر یافته. در جریان این مصاحبه که در روز تولد ماه چهره خلیلی انجام شد، عوامل فیلم هدیه جشن تولدی دوستانه با حضور همسرش برای او گرفته بودند که از جالبی این تولد هدیه هایی بوده که برای او آورده بودند مثل لباس نوزاد و کفش و .. که ماه چهره با دیدن آنها شگفت زده شده بود. (کافه سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها