نرم‌افزارهای متعددی برای مدیریت دانلود وجود دارند ولی Free Download Manager، با توجه به رایگان بودن و امکانات مفید خود یکی از بهترین‌ها در این رده محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۶۳۵۹۵
نرم‌افزاری برای دانلود با حداکثر سرعت

جام جم کلیک: یکی از عذاب‌آورترین لحظات برای هر کسی که با کامپیوترکار می کند را می توان پیام خطای دانلود در درصدهای بالای تکمیل فایل دانست. در سوی دیگر نیز برخی از موارد ما وقت کافی برای تکمیل دانلود در یک نوبت را نخواهیم داشت، برای این منظور نرم‌افزارهایی به نام سیستم‌های مدیریت دانلود ساخته شده‌اند.

یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت دانلود را می‌توان Free Download Manager دانست زیرا این نرم‌افزار می‌تواند خدمات بسیار گسترده‌ای را به‌صورت کاملا رایگان برای شما فراهم سازد. این نرم‌افزار علاوه بر مدیریت دانلودهای معمولی شما خدمات ویژه‌ای را نیز برای شما به‌همراه خواهد داشت.

برنامه Free Download Manager می‌تواند مدیریت دانلود از‌طریق سیستم‌های بیت تورنت را نیز برعهده بگیرد و علاوه بر آن نیز می‌توانید به‌سادگی یک نسخه قابل حمل از آن را بسازید و بر روی یک فلش دیسک ریخته و همراه خود داشته باشید تا بر روی هر کامپیوتری بتوانید از آن استفاده کنید.

این برنامه از زبان‌های متعددی پشتیبانی می‌کند که زبان فارسی نیز در آخرین بسته به‌روزرسانی برای Free Download Manager به آن اضافه شده است. این برنامه از نظر امنیتی نیز دارای راهکارهای داخلی ویژه‌ای برای حفاظت از سیستم شما است که می‌تواند میزان قابل اعتماد بودن آن را بیشتر کند. همچنین فایل‌هایی که در میانه راه با مشکل دانلود روبرو شوند در دانلود مجدد توسط Free Download Manager، از ادامه بخشی که پیش از آن دانلود شده بود به کار خود ادامه خواهند داد.

شتاب‌دهنده سرعت دانلود، کنترل فایل‌های دانلودی از راه دور، پیش‌نمایش فایل‌های صوتی و تصویری، مجهز به زمان‌بندی قدرتمند برای دانلود، مدیریت پهنای باند اختصاص یافته به دانلود و مرورگرهای وب، مجهز به خزنده وب‌سایت برای دانلود کل محتوای یک سایت و دانلود همزمان فایل از چنیدن منبع مختلف از جمله امکانات این نرم‌افزار به‌شمار می‌روند.

برای دانلود مستقیم این نرم‌افزار از وب‌سایت شرکت سازنده می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

http://www.freedownloadmanager.org/download.htm

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
۰
۰
IDM بهتره
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
۰
۰
با سلام. آیا نرم افزار دانلود Free Download Manager میتواند مدیریت دانلود از طریق سیستمهای UTorrent را نیز بر عهده بگیرد؟ لطفا در این مورد كامل توضیح دهید( این را میدانم كه از طریق سیستم های بیت تورنت قادر به انجام این كار است)

نیازمندی ها