فناوری دیجیتال

پاوربانک خورشیدی

نگاهی به پاوربانک‌ها، دستگاه‌های شارژ کننده تجهیزات همراه

راهنمای خرید پاوربانک

تصور کنید به یک سفر کوتاه به دل کویر رفته‌اید و تمام ارتباط شما با دنیای بیرون از طریق تلفن هوشمندتان میسر می‌شود. در چنین شرایطی تمام شدن شارژ باتری گوشی می‌تواند برایتان بسیار گران تمام شود. داستان را کمی ساده‌تر تصور کنیم، به این ترتیب که به واسطه فشار کاری، وقت نکرده‌اید تلفن همراه ‌خود را شارژ کنید و باتریتان نیز کفاف بقیه روز را نمی‌دهد.
کد خبر: ۷۶۳۵۶۴
راهنمای خرید پاوربانک

تصور کنید به یک سفر کوتاه به دل کویر رفته‌اید و تمام ارتباط شما با دنیای بیرون از طریق تلفن هوشمندتان میسر می‌شود. در چنین شرایطی تمام شدن شارژ باتری گوشی می‌تواند برایتان بسیار گران تمام شود. داستان را کمی ساده‌تر تصور کنیم، به این ترتیب که به واسطه فشار کاری، وقت نکرده‌اید تلفن همراه ‌خود را شارژ کنید و باتریتان نیز کفاف بقیه روز را نمی‌دهد.

چنین اتفاقی می‌تواند دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند و شما را از انجام کارهای روزانه‌ باز دارد. همه ما احتمالا با این مساله روبه‌رو شدیم که شارژ تلفن همراهمان درست زمانی که به آن نیاز داشتیم، تمام شده است. این مشکل با وجود پاوربانک‌ها براحتی حل شده است. پاوربانک، یک شارژر همراه است که دستگاه شما را بدون نیاز به پریز برق شارژ می‌کند. بنابراین اگر از افرادی هستید که زیاد سفر می‌روید، داشتن یک پاوربانک برای شما بسیار ضروری است. اما قبل از خرید پاوربانک نکاتی را باید در نظر بگیرید؛ مثلا این‌که چند وسیله را می‌خواهید با پاوربانک شارژ کنید، یا این‌که دستگاه‌های شما از چه نوع و برندی هستند. در ادامه ده مدل از بهترین شارژرهای همراه را معرفی می‌کنیم تا بدانید با توجه به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید (تلفن هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، نت‌بوک و...). کدام‌یک مناسب‌تر خواهد بود. تمام شارژرهای همراه که در ادامه توضیح داده شده با دستگاه‌های مجهز به سیستم‌‌های عامل‌ آی‌.او.اس، اندروید و ویندوز از قبیل آیفون، آیپد، آیپاد تاچ، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ گلکسی، اچ‌تی‌سی، گوگل نکسوس، سری ال‌جی، سری سونی اکسپریا، موتو ایکس‌/‌جی، سری نوکیا لومیا، ایسوس مموپد، ایسوس ترنسفورمر و ایسر آیکونیا سازگار است.

Slim - Lepow POKI Ultra

این شارژر 5000 میلی‌آمپر ساعتی، بسیار سبک و ظریف و در رنگ‌های سبز، زرد و سفید تولید شده است. این پاوربانک علاوه بر نشان دادن مقدار شارژ باقیمانده می‌تواند آیفون6پلاس را 5‌/‌1 بار، آیفون 6 را 5‌/‌2 بار و سامسونگ گلکسی S5 را 6‌/‌1 بار شارژ کند.

قیمت: حدود 110 هزار تومان

اندازه: 5.40 در 0.52 در 2.54 اینچ

وزن: 140 گرم

RAVPower 3rd Gen Deluxe

این شارژر 15 هزار میلی‌آمپرساعتی قادر به شارژ دستگاه‌های مختلف از قبیل آیفون6، آیفون6پلاس، اپل 5S و 5C، آیپد ایر مینی، سامسونگ گلکسی S5، گلکسی S4، گلکسی‌نوت4، گلکسی‌نوت3، گلکسی‌تب4 پرو، گوگل نکسوس، اچ‌تی‌سی وان M8، ال‌جی G3، موتو ایکس، سونی اریکسون و ... است. همچنین چهار ال‌ای‌دی دارد که میزان شارژ را به شما نشان می‌دهد و دارای یک چراغ‌قوه است که می‌توانید در محیط‌های تاریک از آن استفاده کنید.

قیمت: حدود 160 هزار تومان

اندازه: 5 در ‌0.86 در 3.2 اینچ

وزن: 1020 گرم

EasyAcc

این شارژر بسیار ظریف و جمع‌وجور، ظاهری جذاب دارد و در شش رنگ متفاوت عرضه شده است. این پاوربانک می‌تواند سامسونگ گلکسی S5 را 5‌/‌2 بار، آیفون 5S را 5‌/‌4 بار، آیفون 6 را چهار بار، آیپد ایر را حدود یک بار، اچ‌تی‌سی وان M8، موتو ایکس و نکسوس 5 را سه بار، ال‌جی G3 و سونی اکسپریا Z3 را بیش از دو بار شارژ کند. این شارژر علاوه بر داشتن یک باتری ده‌هزار میلی‌آمپر ساعتی، به دو خروجی یو.اس.‌بی مجهز است. خروجی یو.اس.‌بی اول 5 ولت و 1‌/‌2 آمپر و خروجی دوم 5 ولت و 5‌/‌1 آمپر است.

قیمت: حدود 900 هزار تومان

اندازه: 5.2 در 2.8 در 0.6 اینچ

وزن: 240 گرم

Anker 2nd Gen Astro Mini

این پاوربانک برای برطرف کردن نیازهای اولیه شما برای شارژ دستگاه‌ها استفاده می‌شود. بسیار جمع‌وجور است و زمانی که در شرایط بحرانی هستید و می‌خواهید یک تماس خیلی مهم بگیرید، ولی شارژتان تمام شده، می‌توانید از آن استفاده کنید. این شارژر می‌تواند آیفون6 یا آیفون 5S و 5C را بیش از یک بار، نکسوس را پنج بار، سامسونگ گلکسی S5 را 8‌/‌0، گلکسی نوت 3 را 7‌/‌0، اچ‌تی‌سی وان M8 را 9‌/‌0 و آیپدمینی را 5‌/‌0 بار شارژ کند. با استفاده از این شارژر 3200 میلی‌آمپر ساعتی، روی آیفون‌ 5 و قدیمی‌تر از آن می‌توانید 9 ساعت مکالمه و روی بیشتر تلفن‌ها بیش از 90 ساعت پخش صوتی داشته باشید. درون بسته خریداری شده، علاوه بر شارژر، یک کابل میکرویو‌.اس.‌بی، یک کیسه مسافرتی، دفترچه راهنما و یک برگ ضمانت 18 ماهه قرار دارد.

قیمت: حدود 60 هزار تومان

اندازه: 3.5 در 0.9 در 0.9 اینچ

وزن: 78 گرم

Anker 2nd Gen Astro E4

این شارژر 13 هزار میلی‌آمپرساعتی می‌تواند آیفون6 را حدود پنج بار، آیفون 5S را 6 بار، آیپد ایر را یک بار، آیپد مینی را 5‌/‌1 بار، سامسونگ گلکسی S5 را 5/3بار، سامسونگ گلکسی‌نوت4 و نوت3 را 75‌/‌2 بار و گوگل نکسوس 7 را 5/2 بار شارژ کند. در بسته خریداری شده علاوه بر شارژر، یک میکرو‌یو.اس.‌بی، کیف سفری، دفترچه راهنما، 18ماه ضمانت و خدمات پس از فروش قرار دارد.

قیمت: حدود 324 هزار تومان

اندازه: 5.9 در 2.44 در 0.91 اینچ

وزن: 295 گرم

zendure A2

این شارژر 6000 میلی‌آمپر ساعتی بسیار بادوام، جمع‌وجور و سبک است و وقتی به دستگاه وصل می‌شود، به‌طور خودکار روشن شده و شروع به شارژ دستگاه می‌کند. شارژر Zendure سری A با تمام تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌های اپل و اندروید سازگار است. با این‌حال، آیپاد نانو، تبلت‌های ایسوس، ال‌جی G2 و برخی دستگاه‌های جی‌.پی‌.اس و بلوتوث را پشتیبانی نمی‌کند. در هر بسته خریداری شده علاوه بر شارژر، یک کیف سفری و کابل شارژ یو‌.اس‌.بی 6 میکرو قرار دارد.

قیمت: حدود 170 هزار تومان

اندازه: 3.6 در 1.9 در 0.94 اینچ

وزن: 136 گرم

Levin Solstar Solar Panel

این شارژر می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد وقتی که وسط ناکجاآباد گیر افتاده‌اید. کافی است این شارژر را به مدت هفت، هشت ساعت زیر نور آفتاب قرار دهید تا آماده استفاده شود. این شارژر 5000 میلی‌آمپر ساعتی، ضدآب، ضدشوک و ضد گردوغبار است و به یک چراغ‌قوه نیز مجهز شده است. همچنین چهار ال‌ای‌دی میزان شارژ را نشان می‌دهند.

قیمت: حدود 100 هزار تومان

اندازه: 5.6 در 2.95 در 0.54 اینچ

وزن: 150 گرم

New Trent PowerPakxtreme

این شارژر بسیار مقاوم، بادوام، ضد آب، ضد گردوغبار و ضد شوک بوده و به دو پورت یو.اس.‌بی مجهز است و دو دستگاه را به طور همزمان شارژ می‌کند. این پاوربانک از یک باتری 12 هزار میلی‌آمپرساعتی بهره برده و برای آیپد و تبلت دارای خروجی دو آمپر و برای آیفون و تلفن‌های هوشمند دارای خروجی یک آمپر است.

قیمت: حدود 260 هزار تومان

اندازه: 5.2 در 2.8 در 1.2 اینچ

وزن: 363 گرم

Limefuel 24000mAh

این شارژر 24 هزار میلی‌آمپر ساعتی، بهترین گزینه برای تمام تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و ... است. اگر قصد دارید به یک سفر طولانی بروید، این پاوربانک برای شارژ تمام وسایل شما کفایت می‌کند و می‌توانید چند بار از آن برای شارژ دستگاه‌ها استفاده کنید. این شارژر یک چراغ قوه هم دارد و سرعت شارژ آن دو برابر دیگر شارژرهاست و می‌تواند چهار دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند. در بسته خریداری شده علاوه بر شارژر یک کابل میکرو یو.اس.‌بی و ضمانت 12ماهه قرار دارد.

قیمت: حدود 540 هزار تومان

اندازه: 6.1 در 0.94 در 3.11 اینچ

وزن: 503 گرم

Photive BOLT

این شارژر بزرگ، ضدآب، ضد شوک و ضد گردوغبار است و با داشتن باتری 9000 میلی‌آمپر ساعتی برای فعالیت‌های خارج از خانه بسیار مفید است.

قیمت: حدود 150 هزار تومان

اندازه: 5.4 در 2.6 در 9.3 اینچ

وزن: 263 گرم

اکنون مدل‌های مختلف دیگری از پاوربانک‌ها در ایران موجود است که قیمت آنها بین رقم‌هایی است که برای موارد بالا گفته شد. برای سفارش هریک از پاوربانک‌های توضیح داده شده می‌توانید از سایت‌هایی خرید آنلاین یا مراکز و فروشگاه‌های معتبر فروش وسایل دیجیتال کمک بگیرید.

سارا بصیری / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها