مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح همیار آب با هدف ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در مدارس استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۱۸۸
دانش آموزان سمنانی همیار آب می‌شوند

محمدرضا جهان در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان اظهار داشت: طرح همیار آب با همکاری شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای در استان سمنان اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح باهدف ترویج فرهنگ صرفه‌جویی آب و ارتقای فرهنگ مصرف صحیح آب با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش شدید منابع آبی این استان اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان بابیان اینکه جلوگیری از مصرف بی‌رویه و ارتقای بهره‌وری مطلوب از آب هدف اصلی اجرای طرح همیار آب در مدارس با مشارکت دانش آموزان است، افزود خوشبختانه طرح همیار پلیس در ارتقای فرهنگ ترافیکی در کشور با کمک دانش آموزان موفق بوده است.

جهان افزود: دانش آموزان سمنانی تا فرودین ماه فرصت دارند به پرسش مهر ریاست جمهوری در خصوص آب و دو پرسش استاندار سمنان درزمینهٔ های انتظار از دولت تدبیر و امید و جایگاه این استان در کشور پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه این استان دارای کمترین میزان بی‌سواد در کشور است، گفت: آموزش‌وپرورش استان سمنان را درزمینهٔ های مختلف دارای شاخص‌های مطلوب در کشور است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان سمنان افزود: سمنان اولین استان کشور با کمترین بی‌سواد است و ر افراد بی‌سواد در این استان بیش از دو هزار و 220 نفر است که بیشتر آن‌ها افراد مهاجر هستند.

سمنان – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها