لامبورگینی هوراکان LP610-4، خودرویی اسپرت با پتانسیل تیونینگ بالا که همچون برادران خود هر روز زیر دستان تیونرهای کوچک و بزرگ به صورت‌های گوناگون مورد شکنجه قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۶۳۱۶۳
تیونر آلمانی، لامبورگینی را تقویت کرد + عکس

این بار هم تیونر خوش آوازه آلمانی صنعت خودرو یعنی DMC، آخرین پروژه کاری خود را برای چندمین بار به ادیت و تقویت لامبورگینی هوراکان LP610-4 اختصاص داده است.

برخلاف پروژه‌های سابق DMC بر روی محصولات مختلف به خصوص لامبورگینی، این بار DMC تنها به ارائه یک کیت آیرودینامیکی برای خودرو بسنده کرده است.

بسته ارائه شده توسط DMC در مجموع شامل اسپویلرهای فیبرکربنی در زیر سپر جلو و یک باله کوچک در اطراف سپر، رکاب‌های فیبرکربنی زیر درها و رینگ‌های بزرگ 21 اینچی آلیاژی با رنگی مات و لاستیک‌های اسپرت و در عقب اتومبیل هم شامل یک باله بزرگ ثابت فیبرکربنی و درب موتور فیبرکربنی با الگوهای برجسته بزرگ و پایین‌تر از آن هم سپر اصلاح شده و یک دیفیوزر بسیار بزرگ می‌شود.

در داخل کابین هم با استناد به گفته‌های شرکت تیونینگ کننده از پوست و چرم با کیفیت ایتالیایی برای روکش تجهیزات و برای تزیین فضای داخلی هم در ساختار قطعات و تجهیزات از فیبرکربن استفاده شده است.

در زیر کاپوت هم همانطور که گفته شد تغییری اعمال نشده است و همچنان همان پیشرانه 10 سیلندر 5.2 لیتری V شکل استاندارد با قدرت خروجی 610 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن متری در قسمت مولد قدرت ایفای نقش می‌کند. (خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها