توشیبا امروز از نسل جدید تبلت های مجهز به فناوری Wacom خود با بهره بردن از ویندوز ۸.۱ و تجهیز به صفحه‌نمایشی فوق‌العاده حساس در کنار قلم استایلوس با نام Write رونمایی کرد.
کد خبر: ۷۶۳۱۴۹
توشیبا از تبلت های Encore 2 Write همراه با قلم استایلوس رونمایی کرد

به گزارش جام جم کلیک: توشیبا امروز از نسل جدید تبلت های مجهز به فناوری Wacom خود با بهره بردن از ویندوز ۸.۱ و تجهیز به صفحه‌نمایشی فوق‌العاده حساس در کنار قلم استایلوس با نام Write رونمایی کرد.

به گفته مدیر بازاریابی این شرکت ژاپنی، نسل جدید تبلت های Encore 2 Write به دلیل برخورداری از صفحات نمایش فوق‌العاده حساس برای طراحان مناسب هستند و به فرد تجربه مشابه نوشتن روی کاغذ را القا می‌کند.

تبلت های Encore 2 Write توشیبا در دو نسخه ۸ و ۱۰ اینچی با مشخصات سخت‌افزاری یکسان به بازار عرضه خواهند شد. در همین راستا این محصولات از پردازنده چهار هسته‌‌ای اتم اینتل در سینه بهره می‌برند و دارای دو گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی هستند که به نظر برای یک تبلت مبتنی بر ویندوز مشخصات متوسطی محسوب می‌شود.

در صورت استفاده روزمره، تبلت توشیبا قادر است تا ۱۱ ساعت بدون نیاز به شارژ کار کند و در زمان پخش ممتد ویدئو، باتری این دستگاه ۸ ساعت انرژی موردنیاز را تأمین می‌کند. مدل بزرگ‌تر علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا می‌تواند از طریق درگاه HDMI با دیگر گجت ها ارتباط برقرار کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Encore 2 Write می‌توان به پشتیبانی از استاندارد ارتباطی بی‌سیم ۸۰۲.۱۱n ، مجهز بودن به بلندگوهایی با قابلیت پخش صدا به‌صورت دالبی دیجیتال پلاس، جی‌پی‌اس، ژیروسکوپ، درگاه میکرو USB 2.0 و پشتیبانی از حافظه جانبی میکرو اس‌دی تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

به گفته توشیبا، Encore 2 Write همراه با قلم استایلوس مخصوصی با نام TruPen که حساسیت فشار آن به ۲٫۰۴۸ سطح تقسیم شده عرضه خواهد شد. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که به رسم محصولات ویندوزی با خرید این محصول اکانت یک سال آفیس 365 در کنار دسترسی به فضای نامحدود سرویس ذخیره‌سازی ابری وان درایو را هدیه خواهید گرفت. به گفته شرکت سازنده، مدل ۸ و ۱۰ اینچی Encore 2 Write قرار است از هفته آینده به ترتیب با قیمت ۳۴۹.۹۹ و ۳۹۹.۹۹ دلار قابل خرید باشد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها