پس از پیروزی بر ایران صورت گرفت

شادی فوتبالی عراقی ها با 2 کشته و 60 مجروح

بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال عراق در جام ملتهای آسیا برابر ایران مردم این کشور به جشن و پایکوبی در خیابان های بغداد پرداختند که در نتیجه آن دو نفر کشته و نزدیک به 60 نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۷۶۲۹۵۱
شادی فوتبالی عراقی ها با 2 کشته و 60 مجروح

تیم ملی فوتبال عراق روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا توانست در ضربات پنالتی برابر ایران به پیروزی برسد و به نیمه نهایی راه یابد.

این در حالی بود که ملی پوشان ایرانی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 41 توانستند بازی را به وقت‌های اضافی بکشانند و دو بار عقب افتادن از حریف در وقت های اضافی را جبران کنند.

پس از آنکه بازی دو تیم در پایان وقتهای اضافه به تساوی 3 بر 3 انجامید، کار به ضربات پنالتی کشید و نهایتا، ایران با نتیجه 7 بر 6 در این ضربات مغلوب شد چراکه آخرین توپ ایران به تیرک عمودی دروازه عراقی ها اصابت کرد و وارد دروازه آنها نشد.

بعد از پیروزی تیم ملی عراق برابر ایران مردم آن کشور به خیابان ها ریختند تا پیروزی تیم ملی کشور خود را جشن بگیرند، اما انگار خوشحالی آنها بیش از حد و افراطی بود، چرا که به خاطر تیراندازی 2 نفر کشته و نزدیک 60 تن زخمی شدند تا بغداد روز خونینی را پشت سرگذارد و حتی شادی در این کشور به خشونت تبدیل شود.

علی تمیمی، فرماندار بغداد در این باره گفت: بعد از پیروزی تیم ملی عراق برابر تیم ملی ایران مردم به جشن و پایکوبی در خیابان های بغداد پرداختند که در نتیجه آن دو نفر کشته و نزدیک به 60 نفر زخمی شدند. بعضی از افراد به شلیک گلوله پرداختند و باعث چنین حادثه خونباری شدند.

وی افزود: از خانواده قربانیان می خواهیم که شکایت خود را ارائه دهند تا با خاطیان به شدت برخورد شود و چنین حوادثی را به شدت محکوم می کنیم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها