جام جم ورزشی: صفحه فیسبوک داور استرالیایی دیدار ایران و عراق در دیدار طوفانی مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا، با پیامهای تحقیرآمیز کاربران روبرو شد.
کد خبر: ۷۶۲۷۶۱
هجوم کاربران ایرانی به صفحه اجتماعی داور دیدار ایران و عراق

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هنگامی که بن ویلیامز به پولادی به علت تمارض کارت زرد داد، ظاهرا فراموش کرده بود که قبلا یک کارت زرد دیگر به او داده است و دوباره با کارت قرمز بازگشت.

داور استرالیایی دیدار ایران مقابل عراق با اخراج مهرداد پولادی هواداران ایرانی را به خشم آورد.

ایران ابتدا یک بر صفر جلو بود، اما دیدار در وقت اضافه به تساوی سه بر سه انجامید و قهرمان سه دوره رقابتها در ضربات پنالتی مغلوب تیم عراق شد.

در همین حال، یک آمریکایی هم نام داور استرالیایی دیدار ایران و عراق بعد از کارت قرمز جنجالی در این دیدار با بمباران پیام های فیسبوک مواجه شد.

بدنبال شکست ایران مقابل عراق در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا که در ضربات پنالتی بدست آمد، بن ویلیامز از بالتیمور در مریلند نزدیک به هزار درخواست دوستی از ایرانی ها دریافت کرد.

ویلیامز آمریکایی که ظاهرا از برگزاری این دیداردر استرالیا بی خبر بود، در صفحه فیسبوک خود نوشت: من 992 درخواست دوستی از ایران دریافت کردم که این تعداد در حال افزایش است.

وی گفت: آیا این مشکل سایر افراد است یا آنکه محبوبیت من سرانجام آغاز شده است.

ویلیامز پیشتر در دیدار ایران مقابل بحرین قضاوت کرده بود که کارلوس کی روش سرمربی ایران در آن بازی از داوری او انتقاد کرد و به همین علت مبلغ 3 هزار دلار جریمه شد. او در دیدار روز جمعه نیز نسبت به این داور استرالیایی خشمگین بود.

سرمربی سابق رئال مادرید و پرتغال تلاش داشت در نیمه بازی به ویلیامز نزدیک شود که از این کار او ممانعت شد.

کی روش با اشاره به ویلیامز این سوال را مطرح کرد که آیا او امشب می تواند بخوابد؟

وی گفت: این فقط یک سوال است. اگر لازم باشد به نشانه احترام و فروتنی دو زانوی خود را بر روی زمین می گذارم تا بپرسم چگونه این تصمیم را درک کنیم. به من بگویید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد عملکرد ویلیامز و تصمیم کمیته داوری که او را برای دومین بار برای دیدار ایران تعیین کرده است، اظهار نظری نکرد.

یک سخنگوی کنفدراسیون آسیا گفت: هرگونه اقدام احتمالی در مورد کی روش در نشست بعدی کمیته انضباطی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها