مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به این‌که دوربین‌های ثبت سرعت در جاده‌ها به ۲۴۰۰ دوربین می‌رسد، گفت: هم‌اکنون ۶۳۰ دوربین ثبت نظارت تصویری در جاده‌ها نصب است.
کد خبر: ۷۶۲۵۷۲
دوربین ثبت سرعت در جاده‌ها ۳ برابر می‌شود

علی‌اکبر آشوری در گفت‌وگو با مهر با اشاره به خرید دوربین‌های جدید برای ثبت تخلف سرعت در جاده‌ها، اظهار کرد: برای توسعه دوربین‌های ثبت سرعت برنامه‌ریزی‌هایی شده که مراحل قانونی را طی می‌کند.

وی با بیان این‌که تعداد دوربین‌های ثبت سرعت را به ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ دستگاه افزایش می‌دهیم، بیان کرد: اکنون ۴۰۰ دوربین ثبت سرعت در جاده‌ها داریم که ۲۰۰ دوربین برای سازمان راهداری و ۲۰۰ دوربین برای پلیس راهور فعال شده است که به تخلفات سرعت در جاده‌ها رسیدگی می‌کند و اطلاعات در مرکز اجراییات پلیس تبدیل به جریمه می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور توضیح داد: پس از طی مراحل قانونی، تعداد دوربین‌های ثبت سرعت در جاده‌ها به ۲۴۰۰ دوربین افزایش می‌یابد که می‌تواند نقش زیادی در کنترل سرعت در جاده‌ها داشته باشد.

آشوری با بیان این‌که ۶۳۰ دوربین ثبت نظارت تصویری در جاده‌ها نصب است، خاطرنشان کرد: این دوربین‌ها جاده‌ها را پایش تصویری می‌کند و اطلاعات مربوط به جاده‌ها را در اختیار ما می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها