شایعاتی درباره مدت زمان کارکرد بسیار کوتاه ساعت اپل در فعالیت‌های سنگین منتشر شده است

بحران باتری در ساعت هوشمند اپل

شرکت اپل به زودی ساعت هوشمند خود را روانه بازار خواهد کرد ولی شایعات منتشر شده حاکی از این هستند که این ساعت در فعالیت‌های سنگین خود تنها 2 ساعت و نیم دوام خواهد آورد.
کد خبر: ۷۶۲۴۶۹
بحران باتری در ساعت هوشمند اپل

جام جم کلیک: سال پیش بود که شرکت اپل با سروصدای فراوانی در طول مراسم معارفه آیفون 6 ساعت هوشمند خود را نیز رونمایی کرد؛ شرایط محبوبیت این ساعت هوشمند به‌نحوی بود که در ابتدای معارفه این ساعت، محبوبیت این محصول به شدت بالا بود ولی با گذشت زمان به‌تدریج شاهد سقوط محبوبیت این محصول بودیم.

در این میان شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید موجب شود تا محبوبیت این ساعت هوشمند بیش از پیش کاهش یابد. بر اساس این شایعات، ساعت اپل برای کاربران پرمصرف تنها برای مدت زمان دو ساعت و نیم به کار خود ادامه خواهد داد. البته در این شایعات اشاره شده است که کارکرد این ساعت برای مصرف عمومی برابر با 19 ساعت خواهد بود.

در شرایط استندبای نیز این ساعت تنها به مدت 3 روز به کار کردن ادامه خواهد داد که این آمار به سادگی نشان می‌دهد که باتری این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و نمی‌تواند با کارایی‌های وعده داده شده توسط این ساعت هوشمند همخوانی داشته باشد.

ماجرای ساعت‌های هوشمند در بازار جهانی به‌تدریج به نماد عینی مبحث Wall huger تبدیل شده است، این عبارت نشان دهنده عدم توازن باتری محصول برای اجرای نرم‌افزارهای وعده داده شده است زیرا معمولا باتری‌های دستگاه‌های دیجیتالی به‌هیچ عنوان نمی‌تواند برای کارایی‌هایی ویژه نرم‌افزارهای آن به عنوان یک یار مطمئن محسوب شود و رشد باتری‌ها در مقایسه با سایر اجزای فناوری به‌مراتب ضعیف‌تر بوده است. در هر حال برچسب قیمت اپل برای محصولاتش توقع یک باتری نیرومند را به حداقل انتظار ممکن تبدیل خواهد کرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها