مرتضی مولایی یکی از سانحه‌دیدگان پشت صحنه معراجی‌ها می گوید که یکشنبه هفته جاری آخرین عمل جراحی بر روی چشمش انجام شد و همچنان در سینما فعالیت می کند.
کد خبر: ۷۶۱۸۶۷
آخرین وضعیت آسیب‌دیده حادثه «معراجی‌ها»

در آخرین روزهای فیلمبرداری «معراجی‌ها» صبح روز ‌18 دی‌ماه 92، در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد که پنج نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند.

مرتضی مولایی و حمید شهیری از مجروحان این حادثه بودند. این حادثه جراحت جسمانی زیادی برای شهیری نداشت اما به لحاظ روحی او را دچار مشکل کرد. مرتضی مولایی، دیگر بازمانده این حادثه نجات جان خود را مدیون حمید شهیری می داند. مولایی در این حادثه از ناحیه زانو و چشم دچار مشکل شد.

بیش از یک سال از این حادثه می گذرد، سراغ مرتضی مولایی یکی از سانحه‌دیدگان این حادثه رفتیم تا از آخرین شرایط درمانی اش مطلع شویم. مولایی با اشاره به عمل جراجی قرنیه چشمش گفت: عمل جراحی قرنیه چشم من یکشنبه (28دی ماه) در بیمارستان نور انجام شد. چشم و پلک من فعلا پانسمان دارد و تا دو ماه دیگر بخیه‌های داخل چشم را می کشند.

وی در مورد این که آیا این آخرین عمل او خواهد بود گفت: عمل چشم من تمام شده است ولی احتمال زیاد یک لنز هم داخل چشم قرار می‌گیرد تا با رنگ چشم همخوانی پیدا کند.

از راست به چپ: مرتضی مولایی و حمید شهیری از حادثه دیدگان «معراجی‌ها»

مولایی در مورد عمل جراحی های دیگری که بر روی صورت گرفته است گفت: پیش از این زانو و شکم من هم عمل جراحی شد و تنها جراجی چشم من بود که آن هم تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان پیگیری مداوای او بودند گفت: تنها سید محمود رضوی تهیه کننده «معراجی‌ها» پیگیر کارها درمانی من بود و در تمام شرایط در همراه من و خانواده ام بود.

مولایی در آخرین فعالیت سینمایی‌اش بر سر پروژه «دلبری» به‌ تهیه کنندگی آقای رضوی و کارگردانی آقای اشکذری حضور داشته است. او می‌گوید که همچنان در سینما باقی می‌ماند.

حادثه انفجار در پشت‌صحنه «معراجی‌ها» منجر به کشته شدن 5 نفر شد. علی‌اکبر رنجبر؛ مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس؛ جواد شریفی‌راد، مدیر جلوه‌های بصری فیلم سینمایی «معراجی‌ها»‌؛ رضا فرجی، جانشین تولید فیلم؛ مهدی مرادی، دستیار جلوه‌های ویژه و یکی از کارگران جلوه‌های ویژه در این حادثه جان خود را از دست دادند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها