پنچری، تصادف ساختگی و خفه‌کنی شگرد باند پیرمردها بود

دستگیری عضو سابق باند دیوار چین +عکس

اعضای باندی که با خرید خودروهای تصادفی و جا‌به‌جایی آن با خودروهای سرقتی، از بیمه کلاهبرداری می‌کردند دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۶۱۰۸۸
شگرد عجیب باند تبهکار برای سرقت و کلاهبرداری

به گزارش جام‌جم، فعالیت مجرمانه این باند سه نفره همزمان با دستگیری اعضای آن در طرح مبارزه با سارقان کشف شد.

اعضای این باند ابتدا خودروهای پرشیا و پراید را سرقت و سپس مدل مشابه تصادفی آن را خریداری می‌کردند. آنها با جابه‌جایی اسناد خودروهای سرقتی با خودرو‌های تصادفی، آن را به فروش رسانده و با مخفی کردن خودروی تصادفی، اعلام سرقت و از شرکت بیمه خسارت دریافت می‌کردند.

سه متهم بیست‌وشش ساله روز گذشته وقتی مقابل قاضی منصور هاشمیان، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ٣٤ قرار گرفتند به کلاهبرداری از شرکت بیمه به این روش اعتراف کردند.

رضا، سردسته باند در بازجویی‌ها مدعی شد با همکاری محمود با پرسه زدن در نقاط مرکزی و شمال شهر خودروهایی را که تجهیزات ایمنی نداشت شناسایی و سرقت می‌کردیم. پس از سرقت خودرو‌ها را به اطراف تهران می‌بردیم. در آگهی روزنامه‌ها و اوراقچی‌ها مشابه خودروی سرقتی را می‌خریدیم. بعد با تغییر ارکان خودروی سرقتی و جعل مدارک، آن را با سند خودروی سرقتی می‌فروختیم.

بعد از چند سرقت تصمیم به کلاهبرداری از شرکت بیمه گرفتیم و خودروی تصادفی را مخفی می‌کردیم و با مراجعه به شرکت بیمه در شرق تهران مدعی سرقت شده و خسارت می‌گرفتیم.

با اعتراف متهمان به سرقت بیش از 10 خودرو و کلاهبرداری از بیمه به این شیوه بازپرس پرونده با صدور قرار پنج میلیاردی متهمان را بازداشت و برای شناسایی دیگر سرقت‌های اعضای این باند، آنها را در اختیار پلیس‌آگاهی قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
غلام محبت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
۰
۰
دربدو امر هنگام وقوع جرم، مسولان با هیجان شدید پیگیر مساله شده وقتی كه اوضا ع كمی ارام شد شاكی گذشت كرده مقامات قضایی نیز كوتاه امده سارقین نیز پر رو شده تكرار جرم میشود خلاصه مقامات بر خورد قاطع ندارند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها