شایعات منتشر شده درباره تبلت آیپد پرو نشان از این دارند که اپل برای این دستگاه یک استایلوس نیز خواهد ساخت تا کارهای دقیق با این تبلت را برای کاربرانش آسان سازد.
کد خبر: ۷۶۱۰۸۵
اپل برای آیپد پرو استایلوس خواهد ساخت

جام جم کلیک: شرکت اپل در طول سال گذشته میلادی با افت فروش در رده تبلت‌های خود روبرو بود و این افت فروش موجب شده بود تا بسیاری از مسئولان این شرکت در مصاحبه‌های خود به راهکارهای مختلفی که برای خارج کردن محصولات سری آیپد از این افت مدنظر اپل قرار دارند اشاره کنند. در این میان یکی از راهکارهایی که اپل به آن اندیشیده است را می‌توان ساخت یک تبلت بزرگ‌تر از سری آیپد دانست که در همین راستا نیز شایعات فراوانی مبنی بر ساخت یک تبلت بزرگ و بسیار نیرومند توسط اپل به گوشی می‌رسد که این شایعات نام این محصول را اپل آیپد پرو معرفی کرده‌اند.

درحالی که هنوز صحت عرضه و یا حتی پیش‌تولید این محصول تایید نشده است، بازهم بازار شایعات پیرامون آن بسیار داغ است و به‌نظر می‌رسد که این محصول با استقبال رسانه‌ها و مخاطبین روبرو شده است. در میان این شایعات امروز شایعه خاصی در شبکه اینترنت منتشر شد که بر اساس آن این محصول به یک استایلوس مخصوص مجهز خواهد بود.

داشتن یک استایلوس موجب می‌شود تا بتوان کارهای دقیق را با تبلت انجام داد که به‌صورت طبیعی با دست انسان نمی‌توان به این سطح از دقت دست پیدا کرد. در این میان حتی طرح‌های مفهومی اولیه این موضوع نیز در اینترنت همه‌ جا را پر کرده است و حتی گفته می‌شود که این قلم می‌تواند نوشته‌های سه‌بعدی برای این تبلت ایجاد کند.

تنها نکته‌ای که درحال حاضر می‌توان از آن مطمئن بود این است که با توجه به حجم بالای رسانه‌ای حتی اگر شایعه ساخت یک محصول غیرمرتبط با فناوری نیز به اپل نسبت داده شود می‌توان بازار شایعات آن را داغ دید بنابراین باید منتظر ماند تا اطلاعات دقیق‌تری در این زمینه منتشر شود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها