جام جم ورزشی: روزنامه البیان از جوی اضطراب آمیز در اردوی ایران قبل از بازی امارات خبر داده است!
کد خبر: ۷۶۰۷۲۲
کی‌روش: امارات را می‌شناسم و از ژاپن نمی‌ترسم

این روزنامه اماراتی که به دنبال تقویت قوای تیمی امارات است ، گفت و گویی کوتاه از کارلوس کی روش منتشر کرده است که سابقه هدایت تیم امارات را دارد . به ادعای البیان ایران در تلاش است مقابل ژاپن قرار نگیرد .
البیان از قول کی روش نوشته: ما امارات را به خوبی می شناسیم و در صورت مواجه شدن با ژاپن نیز از این تیم هراسی نداریم . تیم امارات از تیم اهی شاخص این رقابتهاست و با بازیهای خوبی که مقابل بحرین و قطر داشته با کسب شش امتیاز کامل قدرت خود را نشان داده است. این تیم کارا گروهی سطح بالایی دارد و از بازیکنان جوانی بهره می برد که قادرند برای هر تیمی خطرناک باشند. آنها پتانسیل بالا و مهراتهای خوبی دارند اما هدف ما پیروزی مقابل امارات است.
کی روش ادامه داد : هدف ما برد است و این نه به خاطر ترس از رویارویی با ژاپن که به دلیل اشتیاق شدید ما به کسب رتبه اول در گروه سوم این مسابقات با نه امتیاز کامل است. بدون شک رویارویی با عراق یا اردن هم فرقی با مسابقه با ژاپن ندارد. البته ما در رقابتهای اینچنینی باید حتی المقدور از مقابله با تیمهای بزرگ دوری کنیم. زیرا رسیدن به مراحل پایانی با سختی بیشتری به دست می آید.
وی ادامه داد: ما مقابل امارات شکل عادی بازی مان را اجرا می کنیم و فشاری به بازیکنان‌مان نخواهیم آورد اما لازم است که بازیکنان را کاملا آماده کرده و از مصدومیتهای احتمالی دورشان کنیم. البته ما چند آسیبدیده داریم که باید آنها را به سطح مطلوب بازگردانیم.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها