عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت از انتقاد خوشش نمی آید، گفت: قوه مجریه با طرح ادعای عدم پوشش صحیح اخبار از سوی رسانه ملی به دنبال منحرف ساختن مسیر انتقادات از دولت است.
کد خبر: ۷۶۰۶۶۸
عدم پوشش صحیح اخبار دولت صحت ندارد

بیژن نوباوه وطن در مورد آنچه دولت "عدم پوشش صحیح اخبار این قوه از سوی صدا و سیما می‌داند" اظهار کرد: این موضوع که اخبار دولت توسط صداو سیما به خوبی پوشش داده نمی شود به طور صریح از سوی رییس جمهور طرح نشده است و مصداقی هم دراین زمینه برای ادعای خود ارایه نکره اند.

وی افزود: چطور ممکن است با وجود رسانه های در اختیار دولت مثل روزنامه ایران و سایت های وابسته، صدا و سیما بتواند اخبار دولت را به خوبی پوشش ندهد.

نماینده مردم تهران در مجلس، صدا و سیما را رسانه ای عدالت محور خواند و گفت: با توجه به تجربه ای که بنده در کار صداو سیما داشته ام بعید به نظر می رسد که این رسانه بتواند در این سطح مود ادعای طرفداران دولت در پوشش اخبار مربوط به قوه مجریه تبعیض قائل شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برخی مقامات اجرایی را تمامیت خواه دانست و تصریح کرد: مقامات اجرایی به طور معمول یک حس تمامیت خواهی دارند و سعی می کنند با در اختیار گرفتن رسانه قدرت اجرایی خود را تثبیت و کسترش دهند.

نوباوه مطرح شدن بحث عدم پوشش اخبار قوه اجرایی از سوی دولتی ها را نوعی فرایند برای امتیاز گیری بیشتر عنوان و خاطر نشان کرد: دولت به دنبال فرافکنی در این زمینه و امتیاز گیری بیشتر در مسائل رسانه ای است.

وی پوشش رسانه ای دولت یازدهم را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه وزرای دولت و به ویژه وزیر بهداشت که آبروی دولت محسوب می شود از بیشترین پوشش رسانه ای برخوردار هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی عملکرد وزیر بهداشت حتی جراحی هاو حضور وی در روستاها و مناطق محروم نیز به تصویر کشیده می شود چطور ممکن است صدا و سیما در پوشش رسانه ای دولت مضایقه کند.

نوباوه ادعای دولت مبنی بر عدم پوشش صحیح اخبار را منحصر به دولت یازدهم ندانست و خاطر نشان کرد: در دولت قبل هم چنین ادعایی از سوی رییس جمهور وقت مطرح بود که این اقدامات را صرفا می توان در سهم خواهی بیشتر دولت ها ارزیابی کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ها از انتقاد خوششان نمی آید، تصریح کرد: با مطرح شدن انتقادات از دولت در رسانه دولت با طرح ادعای خود مبنی بر عدم پوشش صحیح اخبار قوه مجریه از سوی صدا و سیما به دنبال منحرف ساختن مسیر انتقادات از دولت هستند. (خبرگزاری میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها