معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از همه عاشقان اهل بیت(ع) در پی اهانت مجله شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) دعوت کرد تا به کمپین «من عاشق محمدم» بپیوندند.
کد خبر: ۷۶۰۳۹۵
شهاب مرادی: به کمپین «من عاشق محمدم» بپیوندید

در پی انتشار کاریکاتور موهنی به پیامبر اکرم (ص) توسط مجله شارلی ابدوی فرانسه طی چند روز گذشته، حجت الاسلام شهاب مرادی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با راه اندازی کمپین «من عاشق محمدم» در فضای اینستاگرام حرکتی دسته جمعی برای اعتراض به این اقدام آغاز کرد.

وی شب گذشته در تماسی تلفنی با برنامه «گلخانه» مردم را دعوت کرد تا به این حرکت بپیوندند و گفت: اسلام هر روز در حال پیشرفت و گسترش است و برای همین به آن حمله می‌شود. دشمنان برای مبارزه با اسلام برنامه‌هایی را مثل واقعه 11 سپتامبر طراحی می‌کنند تا فرهنگ اسلامی را مهاجم نشان دهند.

مرادی افزود: در اقدام اخیر مجله موهنی که حتی نمی‌خواهم اسم آن را به زبان بیاورم به انتشار تصویری اهانت آمیز اقدام کرده است و وقتی به محتوای این مجله نگاهی بیاندازید آن را بسیار سخیف خواهید یافت. این مجله نه تنها به اسلام که به سایر ادیان هم توهین کرده است و این توهینش بسیار بی شرمانه است. جالب است بدانید این مجله حتی بین فرهیختگان فرانسوی هم جایگاهی ندارد و مجله سخیفی به شمار می رود و حتی به دلیل مشکلات مالی قرار بود بسته شود.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام با هر گونه ترور و اهانتی مخالف است، ادامه داد: اسلام ناب با هرگونه ترور و اهانتی مخالف است و این توهین بزرگ به پیامبر اکرم (ص) توهین به همه انبیای الهی, توهین به وحی و توهین به هر انسان آزاده است. ایران از جنگ نمی ترسد. اما ترور در شان اسلام و مسلمانان نیست. ما در هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از کشورمان پرداختیم و اگر تا سال های سال بعد هم لازم باشد باز همین کار را خواهیم کرد.

برنامه گفت و گو محور «گلخانه» کاری از گروه پخش شبکه سه سیماست. تهیه کنندگی آن را علیرضا قانع برعهده دارد و محمدرضا حسینیان، شاهین جمشیدی و مهدی نادریان آن را اجرا می کنند.

این برنامه صبح روزهای پنجشنبه از ساعت 9 و 30 دقیقه و جمعه شب‌ها بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و اطلاعات و اخباری از جدیدترین برنامه‌ها و سریال‌های در حال ساخت شبکه سه ارائه می‌کند.

همچنین آیتم گفت‌وگوی این برنامه نیز به گپی صمیمانه با هنرمندان و ورزشکاران اختصاص دارد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
۰
۰
من و خانواده ام فدای محمد و آل محمد(ص)
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۰
۰
#من_عاشق_رحمة_للعا لمینم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
۰
۰
سلام و صلوات برمحمد(ص)و آل محمد خودم و پدر و مادرم و همه برادران و خواهرانم و فرزندانم فدای نام محمد(ص)
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها