بازیگری در سینما و تلویزیون آن‌قدر جذاب است که به آرزوی خیلی‌ها تبدیل شده است. البته هرکسی برای ورود به این دنیای رنگارنگ راهی را پیشنهاد می‌کند، اما موضوع اینجاست که خیلی‌ها دوست دارند یکشبه به همه خواسته‌هایشان برسند.
کد خبر: ۷۶۰۳۸۴

رویا تیموریان، بازیگر سریال‌های «شب دهم» و «شمس‌العماره» در این‌باره به باشگاه خبرنگاران گفته است: علاقه‌مندان بازیگری برای ورود سریع و مطرح شدن، هزینه‌های گزافی را صرف گذراندن دوره‌های بازیگری می‌کنند و این نگاه سطحی به بازیگری، مرگ آن را به دنبال دارد. او البته به موضوع دیگری هم اشاره کرده است: داشتن تحصیلات آکادمیک برای ورود به عرصه بازیگری لازم است، زیرا بازیگری نیز مانند رشته‌های دیگر در جهان جنبه علمی دارد. آکادمی جایی است که در آن فرد ضمن آشنایی با این حرفه، اندوخته‌های تئوری و عملی را با خود همراه می‌کند. تیموریان همچنین درباره علاقه مردم به حرفه بازیگری گفته است: به یقین 80 درصد مردم ایران به این حرفه علاقه‌مندند و برای ورود سریع و مطرح شدن هزینه‌های گزافی را صرف گذراندن دوره‌های مختلف بازیگری می‌کنند و در پایان برخی از آنها به دلیل ناموفق بودن دچار افسردگی می‌شوند.

اشاره تیموریان به انبوه بازیگران جوان و جویای نامی است که آنها را در آثار مختلف و عمدتا نازل می‌بینیم که نه در بازیگری درست هدایت شده‌اند و نه خود اثر واجد آن ویژگی‌هایی است که در ذهن‌ها بماند. در طول این سال‌ها بازیگران جوان بسیاری در آثار مختلف تصویری ظاهر شده‌اند که از میان تنها برخی توانسته‌اند در این رشته دوام بیاورند و کارشان را به‌عنوان بازیگر ادامه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها