جام جم ورزشی: تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران در حالی امروز برگزار شد که چند بازیکن از جمله مهرداد پولادی و اشکان دژاگه همراه سایر بازیکنان تمرین نکردند و از روی نیمکت نظاره‌گر کار ملی‌پوشان بودند.
کد خبر: ۷۶۰۳۵۰
تمرین نکردن دژاگه، پولادی و دو بازیکن جوان

اولین تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از بازی با قطر در ورزشگاه کوئینزلنداسپورت از ساعت 17:30 دقیقه امروز به وقت محلی برگزار شد.

کارلوس کی‌روش بازیکنان را دور خود جمع کرد و به مدت 20 دقیقه با آنها به صحبت پرداخت. سرمربی تیم‌ملی از بازیکنان خواست تا روی چمن بنشینند و برای آنها صحبت کند.

سردار آزمون و مرتضی پورعلی‌گنجی به همراه پزشک تیم و بعد از صحبت‌های کارلوس کی‌روش به رختکن رفتند. همچنین مهرداد پولادی و اشکان دژاگه هم با نظر کادرفنی در تمرین امروز حضور نداشتند و از روی نیمکت کار را دنبال کردند. سرمربی تیم ملی چند دقیقه با دژآگه به صورت اختصاصی صحبت کرد.

جواد نکونام، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان از جمله بازیکنانی بودند که در گوشه‌ای از زمین و زیر نظر میکو مربی بدنساز تیم‌ملی به طور اختصاصی کار کردند. سایر بازیکنان هم زیر نظر دیگر مربیان تمرین کردند.

کی‌روش بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و هنگام انجام کارهای تاکتیکی بسیار پر جنب و جوش بود و پیوسته نکات فنی را به بازیکنان متذکر می‌شد.

دقایق پایانی تمرین تیم ملی زیر نور ورزشگاه برگزار شد. در این بخش بازیکنان به فوتبال پنج نفره پرداختند و رضا قوچان نژاد موفق شد یک گل "چیپ" به ثمر برساند که با تشویق بازیکنان و کادر فنی همراه بود.

با وجود اینکه هواداران تیم‌ملی از بسته بودن درب‌های تمرین مطلع هستند و این موضوع بارها به اطلاع آنها رسیده اما امروز هم حدود 30 هوادار به ورزشگاه کوئینزلنداسپورت آمده بودند و پشت درب‌های بسته ماندند.

در تمرین امروز قوانین سختگیرانه‌ای برای خبرنگاران و استفاده از اینترنت وضع شده بود. همچنین وجود یک چادر داخل زمین باعث شده بود تا کار عکاسان برای عکاسی یک مقدار سخت شود.

تیم‌ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه و ساعت 12 و 30 به مصاف تیم‌ملی امارات خواهد رفت که نتیجه این مسابقه در تعیین سرگروه تاثیر دارد.

(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها