عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تدابیر ویژه برای طرح مسکن مهر از موافقت دولت با منتفی شدن افزایش ۱۲ میلیون تومان مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس خبر داد و گفت: با دو مصوبه مجلس هزینه مربوط به خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر تامین می‌شود.
کد خبر: ۷۶۰۱۴۲
افزایش ۱۲ میلیون تومانی مسکن مهر پردیس منتفی شد

به گزارش تسنیم، علیرضا خسروی با اشاره به این‌که در بخش‌های مختلف جلسات مفصلی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، درباره پروژه‌های طرح مسکن مهر برگزار شده است، اظهار کرد:‌ تاکید مسئولان وزارت راه و شهرسازی این بود که مبالغی که بابت تاسیسات آبرسانی، تونل‌ها و پل‌ها و به نوعی برای خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر گرفته می‌شود، حذف شود.

وی ادامه داد:‌ قرار شد از مصوبه مجلس که در دو بخش است برای این کار استفاده شود، بر این اساس زمین‌های ورزشی، تجاری، خدماتی،‌ فرهنگی، تاسیساتی و.. فروخته شده و این هزینه‌ها تامین می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مصوبه دیگر مجلس گفت:‌ قرار بود زمین‌های مسکن مهر 99 ساله باشد از این رو کسانی که مایل هستند به‌صورت خودمالکی زمین‌های مسکن مهر در اختیار آنها قرار گیرد، این زمین‌ها به مالکان فروخته و مبالغ حاصل از این دو مصوبه در شهرهای مربوط هزینه ‌می‌شود.

خسروی با بیان این‌که فکر می‌کنم با این دو مصوبه و نگاه بلند وزارت راه و شهرسازی این مشکل حل شود در پاسخ به این پرسش که آیا دولت با منتفی شدن دریافت 12 میلیون تومان اضافه برای مسکن مهر فاز 11 پردیس موافقت کرده است، گفت:‌ نظر دولت این بوده که این کار انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ع
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
۰
۰
لطفا افزایشهای نجومی 20 میلیونی پرند را هم منتفی كنید پرند بیشتر از پردیس افزایش قیمت خورده ومردمش خواهان برقراری عدالت در پرند وپردیس می باشند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها