حکیم عبدالخانی از اهواز: برنامه UC browser در تلفن‌همراه اندرویدی من بخوبی کار نمی‌کند. حتی یک بار نسخه به‌روز آن را نصب کردم، ولی هنگامی که آدرسی را در مرورگر آن وارد می‌کنم، پیغام خطا می‌دهد و بعد از چند بار تکرار این عمل، از صفحه آدرس خارج می‌شود. وقتی از فیلترشکن استفاده می‌کنم، نرم‌افزار بخوبی کار می‌کند. مشکل از چیست؟
کد خبر: ۷۶۰۰۶۲
پرسش و پاسخ: بازنشدن صفحات با UC Browser

حکیم عبدالخانی از اهواز: برنامه UC browser در تلفن‌همراه اندرویدی من بخوبی کار نمی‌کند. حتی یک بار نسخه به‌روز آن را نصب کردم، ولی هنگامی که آدرسی را در مرورگر آن وارد می‌کنم، پیغام خطا می‌دهد و بعد از چند بار تکرار این عمل، از صفحه آدرس خارج می‌شود. وقتی از فیلترشکن استفاده می‌کنم، نرم‌افزار بخوبی کار می‌کند. مشکل از چیست؟

پاسخ کلیک: مرورگر UC Browser مانند مرورگر Opera mini برای بازکردن صفحات وب از سرورهای پراکسی داخلی خود کمک می‌گیرد. به‌عبارت دیگر درخواست‌های شما به سرورهای پراکسی مرورگر ارسال شده، سپس از همین سرورهای پراکسی به شما بازگردانده می‌شوند. باتوجه به این‌که این مدل عملکرد موجب عبور از فیلتر می‌شود، دسترسی به سرورهای مورد استفاده این نرم‌افزارها در ایران مسدود شده است. به همین دلیل هنگامی که قصد دارید از مرورگر استفاده کنید، ارتباطی با سرور پراکسی مرورگر برقرار نمی‌شود و مرورگر قادر به باز کردن صفحات نیست، اما هنگامی که فیلترشکنی را روی تلفن‌همراه خود فعال کنید، دسترسی به سرورهای پراکسی نیز مهیا شده و مرورگر بخوبی عمل می‌کند. برای حفظ امنیت اطلاعاتتان پیشنهاد می‌کنیم از این مرورگرها استفاده نکنید. کروم و فایرفاکس گزینه‌های بسیار خوبی برای وبگردی در تلفن‌همراه و تبلت به‌شمار می‌روند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
۰
۰
با سلام خدمت شما. برای كنترل حجم اینترنت در خانه از نرم افزار CCproxy استفاده مینمایم. در قسمت Account كه میزان حجم مصرفی توسط كلاینت ها را میتوان مشاهده كرد، پس از گذشت هر روز مقدار حجم مصرفی كاربران را مجددا از صفر نشان میدهد. آیا راهی در این نرم افزار هست كه میزان حجم مصرفی كلی كلاینت ها را در دراز مدت بتوان دید؟(میخواهم میزان حجم مصرفی كلی توسط كلاینت ها را در تمامی زمانی( مثلا در یك دوره ی سه ماهه) كه از اینترنت استفاده میكنند مشاهده كنم)
با تشكر از شما
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
۰
۰
با سلام خدمت شما. برای مدیریت حجم مصرف اینترنتی خانگی با استفاده از CCproxy در قسمت Account میزان مصرف هر یك از كاربران نمایش داده میشود، ولی این مقدار پس از مدتی مجددا صفر میشود. آیا راهی یا تنظیماتی در این نرم افزار وجود دارد كه میزان مصرف كلی كلاینت ها در تمام طول مصرفشان از اینترنت( مثلا 3 ماه) را مشاهده كنیم؟
سوال دومم این است كه در قسمتی كه میخواهیم كلاینت ها را تعریف كنیم، در ردیف آخر Left Time وجود دارد كه در جلو آن DD:HH:MM نوشته شده است، تنطیمات Left Time باعث چه تغییری میشود؟
لطفا راهنمایی فرمایید
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
۱
۰
با سلام خدمت شما. نرم افزار CCproxy را روی لپ تاپ خودم ریخته ام، یكی از كلاینت هایی را كه تعریف كرده ام گوشی موبایل Sony Xperia است. زمانی كه لپ تاپم خاموش است، موبایل سونی نمیتواند با مرورگر كروم خود به سایت های اینترنتی وصل شود، ولی نرم افزار وایبر گوشی سونی كار میكند و از اینترنت استفاده میكند!!! سوالم اینجاست چرا باید نرم افزار وایبر این گوشی موبایل از اینترنت استفاده كند، در صورتی كه لپ تاپ من كه سرور است خاموش است؟
لطفا راهنمایی فرمایید.
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
۰
۰
با سلام خدمت شما. گوشی موبایل از طریق نرم افزار CCproxy كه در لپ تاپ سرور نصب شده است به اینترنت وصل میشود. همچنین تنظیمات پروكسی بر روی همان شبكه ی خانگیمان در موبایل انجام شده و از طریق سرور به اینترنت شبكه ی خانگی وصل میشود. همچنین گوشی موبایل از اینترنت دیتای سیم كارت برای اتصال به اینترنت به هیچ عنوان استفاده نمیكند. ولی چیزی كه جای تعجب دارد این است كه زمانی كه لپ تاپ سرور خاموش است همه چیز درست است یعنی گوشی موبایل نمیتواند از طریق مرورگر كروم به اینترنت وصل شود ولی نرم افزار وایبر از اینترنت استفاده میكند.
سوال دومم این است، با این كه علامت چك‌مارك كنار new log daily را غیر فعال كرده ام ولی با این حال گزارش هر روزم مجددا صفر میشود. لطفا برای هر دو مشكلم راهنمایی كاملی فرمائید.
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
۰
۰
با سلام خدمت شما. در نرم افزار CCproxy برای جلوگیری از صفر شدن گزارش مصرف كلاینت ها علامت چك‌مارك كنار new log daily را برداشته ام، آیا برای جلوگیری از صفر شدن مصرف گزارشم علاوه بر كار قبلی باید در قسمت Bandwidth Quota مقدار حجم و روز را برای كلاینت هایم مشخص كنم؟(اینجانب نمیخواهم محدودیتی روی حجم مصرفی كلاینت ها مشخص كنم به همین دلیل علامت چك مارك Bandwidth Quota را غیرفعال كرده ام ولی میخواهم گزارش روزانه ام صفر نشود و میزان حجم مصرفی كاربران را در دراز مدت ببینم. تمركز سوالم بیشتر روی این است كه آیا برای جلوگیری از صفر شدن گزارش مصرف روزانه ام باید میزان حجم و روز را در قسمت Bandwidth Quota مشخص كنم؟ )
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
با سلام خدمت شما. در هنگام استفاده از مرورگر Web Freer بلافاصله این مرورگر بسته میشود و با این پیغام مواجه میشوم:?Whoa! Web Freer has crashed.Relaunch now
لطفا راهنمایی فرمایید تا بتوانم این مشكل را حل كنم و از این نرم افزار استفاده كنم. با تشكر
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۱
با سلام. به دلیل موارد امنیتی و عملكرد ضعیف Web Freer ، این مرورگر را به طور كلی از سیستم خود پاك كردم. شما چه فیلتر شكن یا مرورگری را برای استفاده پیشنهاد میكنید.(برای انجام خیلی از كارهای ضروری مثل گرفتن مقالات علمی، رفتن به سایت یوتیوب، گرفتن فایل تورنت با مشكل فیلتر مواجه میشوم) لطفا راهنمایی فرمایید.

نیازمندی ها