اگر از شما بپرسند تصورتان نسبت به یک پسر 9 ساله چیست و تصور می‌کنید او چگونه روزهایش را سپری می‌کند، احتمال یکی از پاسخ‌های شما این است چنین پسری معمولا ساعاتی از طول روز را به بازی با همسن‌و‌سالانش می‌گذراند.
کد خبر: ۷۵۹۹۰۱
آدمکشی؛ اسباب بازی کودک 9 ساله داعشی

با توجه به پسر بودنش نیز احتمال تفنگ‌بازی بخش مهمی از این تفریحات را تشکیل می‌دهد. در این بازی پسربچه‌ها با تفنگ‌های پلاستیکی به سمت هم شلیک کرده و برای آن‌که بازیشان کمی رنگ واقعیت بگیرد، گاهی یکی از بچه‌ها خود را روی زمین می‌اندازد اما در یک گوشه از این کره خاکی و تحت حکومت یک خلیفه خود خوانده و تروریست، کودکان آنچه برای تفریح به دست می‌گیرند سلاح‌های واقعی است که شلیک هر گلوله آن پایانی بر زندگی یک «انسان» است.

موید این مطلب، ویدئویی است که سه‌شنبه شب گروه تروریستی داعش در یکی از شبکه‌های اجتماعی خود پخش کرد. در این ویدئو در کنار یکی از اعضای داعش که اصالت خود را قزاقستانی معرفی می‌کند، یک پسر بچه 9 ساله ایستاده است.

در جلوی پای آنها نیز دو اسیر روی زانوهای خود نشسته‌اند. تصور ابتدایی این بود که قرار است این بچه شاهد جنایتی باشد که آن عضور داعش انجام می‌دهد، اما ادامه این فیلم چند دقیقه‌ای واقعیت تلخی را نمایش داد.

این کودک که خود را عبدالله معرفی می‌کند، به بازجویی از این دو نفر می‌پردازد. آنها می‌گویند جاسوس روسیه هستند که با دریافت هزینه‌های هنگفت قصد داشتند به ساختار رهبری داعش نفوذ کنند.

وقتی این بازجویی صحرایی تمام می‌شود، کودک کلتی از کمر خود بیرون آورده و با خونسردی تمام این دو اسیر را از پشت سر می‌کشد.

در واقع این اولین بار نیست که این کودک قزاق در ویدئوهای مربوط به داعش دیده می‌شود. در ماه نوامبر نیز ویدئویی پخش شد که تعدادی از کودکان قزاق را در حال آموزش در اردوگاه‌های داعش نشان می‌داد.

در آن ویدئو وقتی از عبدالله پرسیده شد چه اهدافی از ادامه این راه دارد، پاسخ داد: می‌خواهم به یک مجاهد تبدیل شوم و کفار را قتل‌عام کنم. در واقع شست‌وشوی مغزی داعش باعث شد این کودک 9 ساله تنها در عرض چند ماه به آرزویی برسد که مسیرش با ریختن خون انسان‌ها آغاز می‌شود.

حسین خلیلی ‌- گروه بین‌الملل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها