معاون اطلاع رسانی رییس جمهور سابق با انتقاد از برخی حرکات تند نمایندگان افراطی گفت: اگر کسی خود را نماینده واقعی ملت می داند باید مطالبه مردم را دنبال نماید نه تریبون دار رسانه های استکبار شود.
کد خبر: ۷۵۹۶۶۷
نماینده ملت باید مطالبه مردم را دنبال کند نه تریبون دار رسانه های استکبار

محمد شیخان معاون اطلاع رسانی رییس جمهور سابق در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین در
پاسخ به اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس در حمایت از سران فتنه گفت: آنهایی که صدای آنها از رسانه های شیطانی شنیده می شود مراقب باشند در پازل دشمنان انقلاب حرکت نکنند.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در مقابل استبداد قد علم کرد و با انقلاب، استقلال و آزادی را برای مردم خویش به ارمغان آورد، افزود: دشمنان بدانند که با تمسک به عوامل داخلی نمی توانند مسیر دیکتاتوری را در این کشور دنبال نمایند. آنهایی که در گذشته پنجه در چهره نظام انداخته و قلدرمآبانه جار و جنجال بپا کردند، مستحق مجازات هستند و این کمترین خواسته ملت است. لذا اگر کسی خود را نماینده واقعی ملت می داند باید مطالبه مردم را دنبال نماید نه تریبون دار رسانه های استکبار شود.

معاون اطلاع رسانی رییس جمهور سابق تصریح کرد: به نظرم آنهایی که تمامی اعتبارشان از کس دیگری است و آنها صرفاً یدک کش نام او هستند و حرفی برای گفتن ندارند اگر سکوت کنند مطمئن باشند کسی آنها را ملامت نمی کند.

شیخان با تاکید بر اینکه این گونه رفتارها ناشی از همان پدیده آقازادگی است، افزود: که نهایتاً منجر به واقعه عاشورا می شود. چنانچه ملاحظه می کنید فرزند سعد ابی وقاص سردار صدر اسلام که یک آقازاده است و از نعمت های پدر استفاده کرد چگونه برروی امام معصوم شمشیر می کشد.
وی افزود: امروز هم اگر شاهد تندروی و افراط گرایی برخی آقا زاده ها هستیم دلیلش این است که وقتی فرزندان ملت شهید می شدند عده ای به دنبال مدرک دکترا و انگلستان رفتن بودند.‬‎

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها