در بازی با بحرین بدون استرس بازی کردم

آزمون: در حال حاضر فقط قطر رقیب ماست

جام جم ورزشی: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه تیم‌های حاضر در استرالیا رقیب ما برای قهرمانی هستند اما در حال حاضر فقط قطر رقیب ماست.
کد خبر: ۷۵۹۵۵۹
آزمون: در حال حاضر فقط قطر رقیب ماست

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدار فردای تیم ملی مقابل قطر گفت: قطر باخت بازی اولش را فراموش کرده و ما هم برد مقابل بحرین را از یاد برده‌ایم و همه تمرکز ما بر روی بازی فردا است و به دنبال 3 امتیاز بازی با قطر هستیم و همه یک دل و با انگیزه برای این 3 امتیاز با ارزش تلاش می‌کنیم البته حریفمان را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم که کار دشواری مقابل این تیم داریم چرا که قطر از بازیکنانی تشکیل شده که ملیت‌های مختلف دارند و به تازگی هم قهرمان جام خلیج فارس شده‌اند.

وی ادامه داد: البته این را هم در نظر بگیرید که قطر در بازی اول باخته و شرایط بازی اول با سایر بازی‌ها فرق می‌کند.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا در ترکیب تیم ملی فردا مقابل قطر حضور خواهی داشت یا خیر، خاطر نشان کرد: نمی‌توانم در این باره نظر بدهم چرا که این مسئله در حیطه اختیارات سرمربی تیم ملی است و من نمی‌توانم درباره آن حرف بزنم اما اگر در زمین باشم یا نباشم هم مهم نیست و موضوعی که مهم است موفقیت تیم ملی خواهد بود اما اگر در ترکیب تیم ملی باشم با همه توان برای موفقیت تیم کشورم تلاش خواهم کرد.

وی ادامه داد: من به تازگی 20 ساله شده‌ام و به همراه عده دیگری از بازیکنان جوان تیم ملی جای خودمان را در این تیم پیدا خواهیم کرد.

آزمون در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی مقابل بحرین استرس داشتی یا نه، تصریح کرد: استرس نداشتم و خیلی هم راحت بازی کردم و مشکلی با اینکه به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم ندارم. سروش رفیعی، وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی و من از بازیکنان جوان تیم ملی هستیم و امیدوارم که همه بازیکنان در تیم ملی موفق باشند.

وی در خصوص اینکه اصلی‌ترین رقیب تیم ملی ایران را در این مسابقات برای قهرمانی چه تیمی می‌دانی خاطر نشان کرد: همه تیم‌ها رقیب تیم ملی هستند اما در حال حاضر حریف اصلی ما قطر است.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها