تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بی‌قرار 2» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام در تهران ادامه دارد. کامبیز دیرباز به جمع بازیگران این سریال پیوسته است و با اتمام بازی‌اش در سریال میکائیل مقابل دوربین بی‌قرار می‌رود.
کد خبر: ۷۵۹۴۵۱
خلافکاری کامبیز دیرباز در «بی‌قرار»

عباس دقاقی، مدیر تولید این سریال تلویزیونی در این باره گفت: تاکنون 35 درصد از کل سریال تصویربرداری و تدوین اولیه نیز توسط روزبه کلباسی آغاز شده است. امید کرامتی موسیقی متن این سریال را می‌سازد.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصویربرداری تا اواخر اسفند در تهران انجام می‌شود و اوایل سال آینده گروه عازم کشور فرانسه و بعد از آن سکانس‌های پایانی در شهر مشهد ضبط خواهد شد.

دقاقی عنوان کرد: کامبیز دیرباز نیز بتازگی به گروه بازیگران سریال پیوسته و با پایان یافتن بازی وی در سریال تلویزیونی «میکائیل»، این بازیگر از اوایل ماه آینده با انجام تست گریم نهایی مقابل دوربین می‌رود. او در سریال «بی‌قرار 2» در نقش شاهین، برادر رامین (کامران تفتی) ایفای نقش می‌کند که مانند برادرش خلافکار است.

دقاقی افزود: اسماعیل خلج نیز بتازگی به سریال ملحق شده و با انجام تست گریم نهایی در نقش پدر دکتر فروهر (محمد صادقی) مقابل دوربین رفت. شقایق فراهانی نیز دیگر بازیگری است که در سریال بی‌قرار ایفای نقش می‌کند.

لاله اسکندری (رعنا)، محمدرضا شریفی‌نیا (احمد پدر رعنا)، سارا خوئینی‌ها (سهیلا)، محمد صادقی (دکتر فروهر)، امیرحسین صدیق، کورش تهامی، مریم امیرجلالی (عصمت کارگر مسافرخانه)، مریم بوبانی (شوکت همسایه احمد)، سولماز آقمقانی، کامران تفتی (رامین)، زهرا سعیدی، پژمان بازغی و فاطمه دقاقی (هانیه دختر رعنا) دیگر بازیگران اصلی «بی‌قرار 2» هستند.

در سری اول سریال بی‌قرار، زندگی زنی به نام رعنا روایت شد که پس از پنج سال از زندان آزاد و متوجه می‌شود همه زندگی خود را از دست داده است. او که می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد دنبال فرزند خود که هنگام دستگیری یکماهه بوده، می‌رود. رعنا در نتیجه جستجوهای فراوانش سرانجام به مشهد می‏‌رسد و دنبال نشانه‌ای از کودکش که اینک پنج ساله شده، می‌گردد؛ جستجویی که اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و متوجه می‌شود فرزندش در خانواده یک پزشک زندگی می‌کند. سری دوم سریال بی‌قرار 65 لوکیشن دارد و در تهران، مشهد و پاریس ضبط می‌شود.

نگارش این فصل از سریال از اواخر فروردین آغاز شد و تا شهریور طول کشید. بعد از نگارش هم بازنویسی کوتاهی انجام و اوایل آبان آماده شد. محمدعلی تفکر و مجید اوجی تهیه‌کنندگی سریال تلویزیونی «بی‌قرار 2» را به عهده دارند و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: مدیر تصویربرداری محسن فلاحی، مدیر صدابرداری محمد علیزاده، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان مسعود حقی، مدیر تولید عباس دقاقی، طراحان گریم احسان روناسی و شیوا پاک‌نیت، طراح صحنه و لباس حدیث حسنوند، مشاور رسانه‌ای امین اعتمادی، منشی صحنه مهین شهبازی، مدیر تدارکات حسین لنجابی و عکاس زهرا محمدزاده. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها