جام جم ورزشی: باشگاه ذوب‌آهن در اطلاعیه‌ای رسمی از پرداخت نشدن حق رشد پیام صادقیان توسط باشگاه پرسپولیس گلایه و تاکید کرد ذوب‌آهن با تمامی توان پیگیر گرفتن حق خود از پرسپولیس است.
کد خبر: ۷۵۹۲۰۲
انتقاد تند باشگاه ذوب آهن از پیام صادقیان

در این اطلاعیه آمده است: پیام صادقیان بازیکنی که درچند سال اخیر به عنوان یکی از پدیده‌ها و استعدادهای فوتبال ایران مطرح شده است، اگر در تیم فوتبال پرحاشیه پرسپولیس تهران دچار برخی حواشی غیرفوتبالی نمی‌شد، درحال حاضر بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران بود. (آن هم درفوتبالی که کمترشاهد شکوفایی استعدادهای ناب در آن هستیم).

صادقیان درسنین کودکی مورد توجه ویژه مربیان کار کشته واستعداد یاب تیم‌های پایه و آکادمی ذوب‌آهن قرار گرفت و فوتبال خود را از رده سنی نونهالان در این باشگاه قدیمی ورزش ایران آغاز کرد. بازیکن مستعدی که در رده‌های سنی مختلف و متوالی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان رشد و نمو کرد و با تلاش مربیان وسرپرستان تیم‌های مختلف پایه باشگاه و همچنین هزینه‌های هنگفت ذوب‌آهن برای این بازیکن و البته استعداد ویژه خود، به شرایطی دست یافت که علاوه بر پرسپولیس تهران تمامی تیم‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال کشور خواهان او بودند.

در هرحال این استعداد شگرف به پرسپولیس پیوست و با تلاش‌های بی وقفه مدیریت فعلی باشگاه ذوب‌آهن درمورد حق طبیعی و قانونی (حق رشد) ذوب‌آهن، خوشبختانه بخشی از حق از دست رفته ذوب‌آهن توسط کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال اعاده گشت و در این مورد در تاریخ 3 دی 93 و در نامه‌ای رسمی که مورد توجه رسانه‌ها هم قرارگرفت، ازباشگاه پرسپولیس خواسته شد که مبلغ "حق رشد و آموزش" پیام صادقیان را به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت کند که باوجود گذشت نزدیک به 20 روز از این ابلاغ هنوز هیچ پرداختی از جانب این باشگاه تهرانی انجام نپذیرفته. جای تعجب بسیار دارد که چگونه به حکم و ابلاغ رسمی کمیته انضباطی در مورد پیام صادقیان که در فصل گذشته و پیش از وقوع برخی رخدادها، به عنوان عامل اصلی پیروزی‌ها و ستاره تیم فوتبال پرسپولیس مطرح بوده و هست اهمیتی داده نشده و حق ذوب‌آهن پرداخت نمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها