جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی گفت که به لحاظ فنی همه آنهایی که در فوتبال هستند دچار اشتباه می‌شوند.
کد خبر: ۷۵۹۱۲۰
کی‌روش: از نظر فنی همه ما اشتباه می‌کنیم

کارلوس کی‌روش که به دنبال قهرمانی با تیم ملی ایران در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیاست، با هیجان خاصی بازی‌ها را دنبال می‌کند و به همین دلیل است که حتی کوچک‌ترین اتفاق هم برای او اهمیت دارد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در صحبتی که با خبرگزاری فرانسه داشته از قضاوت بنجامین ویلیامز استرالیایی انتقاد کرده و در این خصوص گفته است: «فوزی عایش، مدافع تیم ملی بحرین بسیار خشن بازی می‌کرد و با آرنج به بازیکنان ایران می‌زد. او در طول بازی سعی داشت این کار را تکرار کند اما داور با او مهربان بود».
کی‌روش ادامه داد: «همان‌طور که همه می‌دانند ضربه زدن با آرنج یک کار بسیار خطرناک به شمار می‌رود و قوانین فوتبال هم مشخص است اما داور حتی یک کارت زرد هم به بازیکن بحرین نداد. ویلیامز در سطح بازی‌های جام ملت‌های آسیا نبود».
در دیدار ایران و بحرین که با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رسید، بازیکنان ایران سه گل به ثمر رساندند که داور آفساید گرفت. کی‌روش در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید دو گل از سه گل ایران که آفساید اعلام شد درست بود و داور اشتباه کرده است، گفت: «از جنبه فنی همه ما اشتباه می‌کنیم».

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها