معاون مدیر عامل شرکت مخابرات ایران

افزایش نرخ مکالمات در اختیار اپراتورها نیست

معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه یکی از اقدامات این شرکت در سال آینده ارتقای کیفیت تمامی سرویس‌ها به خصوص اینترنت پرسرعت و به گونه‌ای است که رضایت تمام مشترکان را جلب کند.
کد خبر: ۷۵۸۷۳۰
افزایش نرخ مکالمات در اختیار اپراتورها نیست

به گزارش جام جم کلیک: علی کارگزار با اشاره به اینکه در طرح هم‌کدسازی برای 28 میلیون تلفن ثابت به شکل مطلوبی انجام شد، اظهار کرد: افزایش نرخ مکالمات و خدمات در اختیار هیچکدام از اپراتورهای کشور نیست لذا هر زمان این افزایش و کاهشها به شکل قانونی ابلاغ شود، ملزم به اجرا خواهیم بود.

او که در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مازندران در جمع خبرنگارن سخن می‌گفت اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت جدید تاکید ویژه‌ای بر بحث گسترش اینترنت پرسرعت در روستاها داشته و فعالیتهای گسترده‌ای را در این باره در دست اقدام دارد.


وی با بیان اینکه تاکنون 7000 روستای کشور از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند، افزود: این امر موجب ورود و ارایه خدمات گسترده در حوزه‌های مختلف در دل روستاها شده است.


معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد: طرح هم کدسازی تلفن‌های ثابت کشور به شکل 100 درصدی و با موفقیت 100 درصدی بدون کوچک ترین اختلالی انجام شده است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها