در هفته منتهی به 5 دی ماه

نرخ 3 گروه مواد غذایی افزایش یافت

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان این‌که انبارهای کارخانه‌های لبنی به علت کاهش خرید، پر شده است، گفت: کارخانه‌ها برای تخلیه انبارهای خود مجبور به ارائه تخفیف به مشتریان خود شده‌اند.
کد خبر: ۷۵۸۶۰۸
بخش خصوصی:لبنیات روی دست کارخانه‌ها مانده است

رضا باکری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این‌که کاهش قدرت خرید مردم در محصولات لبنی باعث شده تا کارخانه‌های لبنی اقدام به کاهش تولید محصولات کنند، اظهار کرد: کارخانه‌های لبنی به دنبال رقابت با یکدیگر برای فروش محصولات خود هستند البته این موضوع مقطعی بوده و تا زمان تعادل عرضه و تقاضای محصولات لبنی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون کارخانجات لبنی از سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی در خرید تضمینی شیرخام حمایت می‌کنند و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

باکری با اعلام این‌که قیمت شیر خام تابع دو عنصر عرضه و تقاضای بازار به اضافه بهای تمام شده محصولات است، گفت: دولت و ستاد تنظیم بازار از زاویه بهای تمام شده محصولات اقدام به تعیین قیمت شیر خام می‌کند اما ممکن است در برخی از مواقع به قیمتی دست پیدا کند که با عرضه و تقاضای محصولات در سطح بازار هماهنگی نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
بعد از هزار سال مردم خواستن لبنیات رو وارد سفره شون كنن كه ایندفعه بحث روغن پالم وسط اومد و دوباره مردم را از شیر و مشتقات اون بدبین كرده.
حالا یكی بیاد ضد این شك و تردید مردم را اثبات كنه.

نیازمندی ها