با حکم معاون سیما، بهرام محمدی‌نیا - مدیر شبکه قرآن و رییس شورای معارف اسلامی سیما - شد.
کد خبر: ۷۵۸۵۰۹
مدیر شبکه قرآن سیما انتخاب شد

طی حکمی از سوی علی اصغر پورمحمدی، بهرام محمدی‌نیا مدیر شبکه تلویزیونی قرآن و رییس شورای معارف اسلامی سیما شد.

معاون سیما در حکم جدید مدیر شبکه قرآن سیما و رییس شورای معارف اسلامی سیما، وظیفه تولید، تأمین و پخش برنامه‌های قرآنی به خصوص تلاوت قرآن و علوم قرآنی در قالب‌های گوناگون را تأکید کرده است.

وظایف شورای معارف اسلامی سازمان، سیاست‌گذاری و هماهنگی برنامه‌های معارفی منطبق بر سیاست‌ها و اهداف رسانه ملی اعلام شده است.

بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و علمای بزرگوار و استفاده از دانش و تجربیات حوزه‌های علمیه، محافل قرآنی و اساتید برجسته تلاوت برای گسترش علوم قرآنی و ارتقاء سطح انس مخاطبان با قرآن کریم از دیگر وظایف وی عنوان شده است.

علی اصغر پورمحمدی از تلاش‌ها و خدمات حسن گروسی نیز صمیمانه قدردانی کرده است.

بهرام محمدی‌نیا متولد 1335است. او تحصیلات حوزوی دارد و در رشته مهندسی صنایع در دانشگاه علم و صنعت تحصیل کرده است.

قائم مقام گروه اجتماعی رادیو، قائم مقام گروه معارف رادیو، مدیر گروه اجتماعی رادیو، مدیر سیمای خانواده، مدیر گروه اجتماعی شبکه یک، مدیرکل صدا و سیمای قم (10 سال) از سوابق اجرایی محمدی‌ نیاست.

بر اساس این گزارش، رییس سازمان صدا و سیما حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم منصوب کرد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر متولد قم است و ضمن تحصیل در سطح خارج فقه در حوزه‌، از دانشگاه نیز کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث را اخذ کرده است.

وی فعالیت در رسانه را از رادیو معارف با نویسندگی، سردبیری و تهیه‎‌کنندگی برنامه‌های رادیویی آغاز کرد و پس از مدتی مدیریت‌های گروه قرآن و حدیث ، تولید و پخش و طرح و برنامه آن شبکه را برعهده گرفت.

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز قم از سال 1387 تاکنون مدیر رادیو معارف، مدیر رادیو انگلیسی ندای اسلام و دبیر شورای معارف معاونت صدا بوده است. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها