سرویس BGR روز گذشته اعلام کرد که اپل به دنبال عرضه‌ی آپدیتی جدید برای سیستم عامل آی‌اواس طی هفته‌ی جاری است. فعلاً مشخص نیست که این عرضه مستقیماً به طور عمومی خواهد بود یا تا اطلاع ثانوی جهت تست و خطایابی.
کد خبر: ۷۵۸۳۶۷
احتمال عرضه‌ی آی‌آواس ۸.۱.۳ طی هفته‌ی جاری

به گزارش جام جم کلیک: سرویس BGR روز گذشته اعلام کرد که اپل به دنبال عرضه‌ی آپدیتی جدید برای سیستم عامل آی‌اواس طی هفته‌ی جاری است. فعلاً مشخص نیست که این عرضه مستقیماً به طور عمومی خواهد بود یا تا اطلاع ثانوی جهت تست و خطایابی.

از سوی دیگر سرویس MacRumors نیز به نوعی ادعای فوق را تأیید می‌کند. این وبسایت اعلام کرده است که طی چند روز اخیر ترافیک وبسایت از سوی دستگاه‌های مجهز به آی‌اواس ۸.۱.۳ افزایش یافته که این امر نشانه‌ای از قریب‌الوقوع بودن عرضه‌ی این آپدیت است. تصاویر مربوط به ترافیک ناشی از این سیستم‌ها را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

همانطور که در تصویر فوق می‌بینید فعالیت آی‌اواس ۸.۱.۳ چند روز نیست که رصد شده است. نخستین ترافیک‌های ناشی از این وسیله اوایل ماه دسامبر سال میلادی گذشته مشاهده شدند. علت این افزایش ترافیک در روزهای اخیر این است که اپل برنامه‌ی جدیدی پیش گرفته و به موجب آن آپدیت‌های آی‌اواس را پیش از عمومی‌شدن برای تست و عیب‌یابی در اختیار کارکنان اپل استورهای مشخصی نیز قرار می‌دهد.

اگر چه موعد عرضه‌ی دقیق این آپدیت مشخص نیست، اما با توجه به نسخه‌ی آن می‌توان فهمید که با آپدیت اساسی‌ای طرف نیستیم و تنها چندین رفع باگ را شاهد خواهد بود. البته همچنان این سوال مطرح می‌شود که آیا اپل در آپدیت ۸.۱.۳ حفره‌هایی که به انجام موفق جیلبریک با ابزار TaiG منتهی می‌شدند را خواهد بست یا نه.

اپل به طور همزمان در حال تست‌کردن آی‌اواس ۸.۲ نیز است. این آپدیت تغییرات اساسی‌ای را به همراه خواهد آورد که بزرگترین آن‌ها پشتیبانی از پلتفرم WatchKit جهت سازگارشدن با دستگاه اپل واچ است. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود این آپدیت همزمان با عرضه‌ی اپل واچ در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع: اپل اپس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها