جام جم ورزشی: رئال مادرید شب گذشته موفق شد 10 نفره اسپانیول را ببرد.
کد خبر: ۷۵۸۲۵۶
قوهای مادرید 10 نفره بردند +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، رئال مادرید اولین پیروزی خود در سال 2015 را در مقابل اسپانیول کسب کرد. ، رئال مادرید اولین پیروزی خود در سال 2015 را دقایقی پیش در مقابل اسپانیول کسب کرد. کهکشانی ها که هفته گذشته، پس از کسب 22 برد متوالی، دو شکست مقابل والنسیا و اتلتیکو را در عرض سه روز تجربه کرده بودند، برای کسب پیروزی مقابل اسپانیول از انگیزه های بسیار بالایی برخوردار بودند. پیش از شروع بازی، کاسیاس از جام قهرمانی باشگاه ها جهان نزد هواداران مشتاق رئال رونمایی کرد.

رئال در دقیقه 12 به نخستین گل خود دست یافت. طی همکاری عالی گرت بیل و رونالدو، کریستیانو یک پاس تماشایی به خامس رودرگیز داد و این بازیکن ارزشمند کلمبیایی، با شوت دقیق پای چپ، توپ را از زیر دستان دروازه بان اسپانیول به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 27 رئال گل دوم را هم زد. . رئال بیرون محوطه جریمه و در موقعیتی مناسب برای گرت بیل چپ پا، صاحب یک ضربه آزاد شد، بیل پشت توپ قرار گرفت و شوت محکم او پس از برخورد به تیر دروازه، به گل تبدیل شد. کاسیا دروازه بان اسپانیول، تنها نظاره گر این گل بود. بازی در نیمه اول با همین دو گل به اتمام رسید.

نیمه دوم با فشار رئال آغاز شد اما شش دقیقه بعد، پس از خطای شدید کوئنترائو روی کانیاس و اخراج او، این تیم مجبور شد تا انتها، 10 نفره به بازی ادامه دهد.

همچنین در یکی از این موقعیت ها، گرت بیل در حالت تک به تک با دروازه بان توپ را به کنار دروازه زد. در این صحنه، رونالدو بخاطر پاس ندادن بیل، به شدت عصبانی شد.

در دقیقه 62 ، خدیرا جای بنزما را در زمین گرفت و 14 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 76، گل سوم رئال نیز به ثمر رسید. روی این گل، ایسکو همه کار کرد. او از میانه زمین پس از جا گذاشتن چندین بازیکن اسپانیول، آربلوا را در راست صاحب توپ کرد، سانتر آربلوا در گوشه راست محوطه جریمه اسپانیول به ناچو رسید و او نیز با یک ضربه دقیق پای چپ، گل سوم رئال را وارد دروازه اسپانیول کرد.

تصاویری از این دیدار را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها