زن رمال با فریب قربانی ساده‌لوح خود و به بهانه دور کردن اجنه از او و خانواده‌اش و درمان بیماری، زن جوان را 900 میلیون تومان سرکیسه کرد.
کد خبر: ۷۵۸۱۵۴

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی استان قم از زنی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد و گفت: مدتی بود که متوجه تغییر رفتار همسرم شدم. بعد هم پی بردم او قصد ازدواج با زنی را دارد. قدرت تحمل این موضوع را نداشتم و دنبال راهی برای تغییر تصمیم شوهرم بودم. موضوع را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم که او پیشنهاد کرد سراغ یک رمال بروم تا با خرید نسخه‌های خوشبختی، شرایط زندگی‌ام را تغییر دهم.

وی ادامه داد: با حضور در خانه زن رمال او مدعی بود با ارواح در ارتباط بوده و می‌تواند غیب‌گویی کند و سرنوشت زندگی‌ام را تغییر دهد تا دیگر شوهرم تصمیم به ازدواج دوباره با هیچ زنی نگیرد. هر بار که سراغ زن رمال می‌رفتم از من پول می‌گرفت و نسخه‌های خوشبختی برایم می‌نوشت و این کار هشت ماه به طول انجامید.

شاکی یادآور شد: او تهدید می‌کرد که رفت و آمدم به خانه او را نباید کسی متوجه شود در غیر این صورت فرزند و خانواده‌ام به دست اجنه کافر شده و کشته خواهند شد. برای این که این حادثه رخ ندهد هر بار پول بیشتری در قبال نسخه‌هایی که برایم می‌نوشت می‌پرداختم. حتی خانه پدری‌ام را هم فروختم و پول آن را به زن رمال دادم. او در این چند ماه 900 میلیون تومان از من پول گرفت، اما نسخه‌هایش هیچ تاثیری نداشت و وضع زندگی‌ام هر بار بدتر می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در این باره به جام‌جم گفت: با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات برای دستگیری متهم زن آغاز شد تا این‌که او، زمانی که شبانه قصد وارد شدن به خانه‌اش را داشت، دستگیر شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی اظهارات متناقضی را بیان کرد تا این‌که در مواجهه حضوری با شاکی اعتراف کرد با نوشتن نسخه‌های دروغین از او کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ مهدی قدمی افزود: متهم با کمک دوست مشترکی که با شاکی داشت اطلاعات خانوادگی او را کسب کرده و در جلسات با اشاره به این اطلاعات، مدعی بود از گذشته و آینده زن جوان اطلاع دارد و برای درمان بیماری خواهر شاکی نیز پول گرفته بود.

وی در پایان از افرادی که در دام متهم گرفتار شده‌اند خواست با مراجعه به پلیس آگاهی قم شکایت خود را مطرح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها