در مراسم اختتامیه هفتمین دوره طرح ملی بوی سیب که به همت رادیو معارف برگزار شد، فاطمه عودباشی خبرنگار گروه رادیو و تلویزیون روزنامه جام‌جم به عنوان خبرنگار برتر معرفی شد.
کد خبر: ۷۵۷۹۲۱
جایزه بوی سیب برای خبرنگار روزنامه جام‌جم

در این مراسم که عصر پنجشنبه برگزار شد، حجت الاسلام محمد لطفی‌نیاسر گفت: طرح ملی بوی سیب که از سال 1387 تاکنون به همت رادیو معارف برگزار شده به ادبیات و مفاهیم حسینی در فضای مجازی می‌پردازد. در پایان مراسم مدیر رادیو معارف از برگزیدگان بخش‌های مستند رادیویی، آنونس و... با اهدای تندیس و هزینه سفر به کربلا قدردانی کرد. وی از فاطمه عودباشی که عنوان رتبه اول بخش رادیونگاران را کسب کرده بود با اهدای لوح، تندیس طرح ملی بوی سیب و کمک هزینه سفر به کربلا قدردانی کرد.

دیوید گیل در هزار و یک شب

فیلم سینمایی «زندگی دیوید گیل» ساخته آلن پارکر در برنامه هزار و یک شب سینما معرفی و بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، داستان این فیلم درباره خبرنگاری است که با مردی محکوم به اعدام آشنا شده است. مرد اعدامی دیوید گیل نام دارد که استاد دانشگاه بوده و به دلیل قتل فجیع همکارش محکوم شده است و... . این برنامه به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا و گویندگی محسن بهرامی و ملیحه شبانیان ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

مخاطب سینما در سایه روشن

برنامه سایه روشن که از رادیو تهران پخش می‌شود، امروز به موضوع مخاطب در سینما می‌پردازد. این برنامه از ساعت 13 و 30 پخش می‌شود.

نوشین رهگذر، تهیه‌کننده سایه‌ روشن در این‌باره گفت: با توجه به نزدیک شدن جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، برنامه این هفته سایه روشن به موضوع مخاطب در سینما اختصاص یافته است. امیرحسین علم‌الهدی، مدیر گروه تجربه سینما و مهرزاد دانش، منتقد سینما در این برنامه حضور خواهند داشت. به گفته رهگذر، این برنامه به موضوعات و چالش‌های فرهنگی اختصاص یافته است. در سایه روشن نکات مثبت و منفی برنامه‌ها یا موضوع‌های فرهنگی بررسی می‌شود.از موضوع‌های بعدی این برنامه، نقد فضای سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است که امروز با حضور احمد میکائیل‌زاده، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره و محمدعلی باشه آهنگر، فیلمساز از رادیو تهران پخش می‌شود. (جام‌جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها