یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: موج جدید بارش‌ها از امروز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۸۶۸
موج جدید بارش‌ها از امروز آغاز می‌شود

امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز موج جدید بارش‌ها آغاز شده است که بارش برف در ارومیه،آذربایجان غربی، پیرانشهر، مهاباد، کردستان، اراک، کرمانشاه، استان فارس، بانه کردستان، ملکان آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل سرمای هوا در اکثر نقاط کشور بارش‌ها به صورت برف است، ادامه داد: بارش باران در سواحل شمال، شمال غرب و غرب رخ می‌دهد همچنین بیشترین بارش برف در اردبیل و آذربایجان شرقی وجود خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران افزایش ابر خواهد داشت و در تمام نقاط تهران به خصوص ارتفاعات بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.بیشینه دمای امروز به 9 درجه‌سانتی‌گراد و کمینه فردا صبح به یک درجه سانتی‌‌گراد خواهد رسید.

نقشینه با اشاره به اینکه سردترین سرما در نقاط خلخال، اهر، اردبیل است، گفت: فردا وزش باد و افزایش ابر در تهران خواهیم داشت و دوشنبه در اکثر نقاط کشور جوی نسبتاً پایدار در اکثر نقاط کشور به خصوص تهران حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه غبارمحلی و کاهش دید دوشنبه در تهران رخ می‌دهد، افزود: از فردا از میزان سرمای هوای تهران کمی کاسته خواهد شد. همچنین در جاده‌های شمال غرب، غرب و روی ارتفاعات و جاده‌های زاگرس بارش برف پیش‌بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها